Gå til innhold

Kommer ikke videre i Vietcong.

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp å nå P. Baker. Jeg går rundt i denne sumpen, har tatt ut to vietconger i hvert sitt lille "hus". Rettet etter siste (vc i hus) begynner det å skyte rundt meg. Er det mulig å kommer videre uten å bli sett ? Skal jeg ikke stole på min veiførerer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er enkel.. bare vent til du kommer videre... står fast i en labyrint.. går ned i noen tuneller så detter jeg gjennom bakken og ned i et stort hull system.. har sittet i timevis, men finner ingen vei ut :x .. har nesten gitt opp... men man bare stå på.. Vietcong er jo et mega bra spill :wink: ..

PS. stod fast ganske lenge på samme plassen jeg oxo...

:woot:

Lenke til kommentar

Hadde litt trøbbel på samme sted jeg også, det man må gjøre er å tiltrekke seg akkurat så mye ild at de skyter på deg istedenfor fangen, uten at du blir kverka. Jeg fikk det til da jeg gjemte meg bak en kurv ved et skur med soldater som sov (bortenfor er det en tykk stokk man kan krype bak hvis man vil, bortenfor den igjen er buret). Kverk vaktene som står/går i nærheten av buret først, så vil de andre (forhåpentligvis) være for opptatt med deg for å tenke på å drepe fangen. Fikk det til på 10. forsøk eller.no sånt, å gjemme seg bak stokken ble bare fiasko. Og sørg for å ikke bli sett før du begynner å skyte.

Kongespill.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg forklarte meg dårlig. Jeg har enda ikke sett noe fange, vet ikke om jeg har kommet til denne landsbyen. Vi har gått i denne sumpen. Jeg har skudd en fyr som satt i en "hytte"(fire pinner med et tak.) Vi går videre, vi møter på nytt en slik "hytte". Dreper han, når jeg da beveger meg mot han(den drepte) for å undersøker personen, starter ildgivning fra skogen. På kartet virker som det enda er et stykke igjen til Point Baker.

I tillegg hvor er denne høyden jeg skulle/skal sende noen opp på ?

Lenke til kommentar

Jo, jeg skjønner hva du mener...men det jeg ikke helt skjønner: har jeg kommet så langt, han Nuh bare fører oss rett på fienden. Tror ikke jeg har nådd Point Baker enda. Skal prøve litt mer nå....så får vi se.

Lenke til kommentar

Hahaha jaja "vietconger" nå har jeg hørt det også...

Har akkurat klart den levelen skjøl. Trikset er å snike seg inn med lyd'dempet pistol for så å sakte drepe en og en.. Ikke drep de som sitter rundt bålet. Drep de som er i hyttene og de som beskytter buret der han fyren sitter i. Etter det så gir du signal til bronson og han sprenger hytta, så er det bare å fyre løs, husk å beskytte "fyren i buret" hehe :lol: 8)

Lenke til kommentar

erot71 bare lurer på en ting. Hvor på brettet er du? Er du på bretter får? eller er du veldig nær LZ'en? Hvis du er på brettet før kan du bare skytte alle. Er du nær LZ'en så må du ta ut to personer med lyddemper pistolen.

Lenke til kommentar

Pcverden, ja, jeg var for kort. Trodde jeg måtte være stille under hele oppdraget. Var det jeg ikke kunne skjønne, hvordan det var mulig å ta ut alle uten å lage støy...men nå er jeg ved landsbyen. :woot:

Lenke til kommentar
Trenger hjelp å nå P. Baker. Jeg går rundt i denne sumpen, har tatt ut to vietconger i hvert sitt lille "hus". Rettet etter siste (vc i hus) begynner det å skyte rundt meg. Er det mulig å kommer videre uten å bli sett ? Skal jeg ikke stole på min veiførerer ?

Hvis du kryper bort til fangeburet og låser opp,så følger fangen etter og da sniker du deg samme vei tilbake og går fort som f.. i mot toppen og møter de andre. Deretter blir dere hentet i copteret.

Lykke til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...