TGB Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå er det vel heller ikke butikkens feil at norges eneste Canon verksted er trege...? Fortsatt butikkens problem. Butikken er ansvarlig i henhold til kjøpsloven ovenfor deg som kunde. Så kan juristene tjene grovt på krangel mellom importør og butikk eventuelt (kalles næringskjeden) Lenke til kommentar
emero Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er sant nok, men moralsk sett er det likevel feil å bli sint på dem Lenke til kommentar
jimsmyth Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fikk høre at det er 4 ukers kø på ServiceProffen. Kameraet mitt tok kvelden så jeg MÅTTE sende det inn, men hadde jeg visst at det er så lang tid på reparasjon (eller i mitt tilfelle, bare en befaring pga forsikringssak) så hadde jeg kjøpt meg et nytt speilrefleks i mellomtiden så jeg har noe å holde på med:) Alternativt kunne jeg vært uærlig og kastet kameraet i et tjern (la oss si med objektiv og alt) og fått tilbake for begge deler... jaja, så prøver jeg å bruke verdisakforsikringa på riktig måte da. Nå håper jeg bare at det er verdt ventinga og at If dekker reparasjonen på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er sant nok, men moralsk sett er det likevel feil å bli sint på dem Og det er jo vi som står bak disken som får all dritten. Det hjelper ikke et fnugg å bli sinna på oss, da vi ikke har mulighet til å påvirke verkstedet på noen måte. Men så er det vel oss det er enklest å ta ut frustrasjon mot også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå