Swafty Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei Jeg skal ta skriftlig eksamen i norsk sidemål, nynorsk. Hvordan kan jeg forberede meg til dette? Bøker, linker? Takker for svar Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Førebuing til nynorsk er i røynda ganske lett, akkurat som med alle andre språk. Nytt språket! Les artiklar og nettsider skrivne på nynorsk. Kanskje til og med ei heil bok, om du orkar. Eg kan anbefale Ringdrotten (den nynorske omsetjinga av «Lord of the Rings»), ettersom ho inneheld svært variert og lærerik nynorsk språkbruk. Forsøk å skrive nynorsk til folk du kjenner (eg kan ikkje garantere at dei vil like det). Det kan vera vanskeleg i byrjinga, men etterkvart går det lettare. Bruk ordbøker og gjer deg kjend med nynorske ord og utrykk. Facebook finst på nynorsk, mozilla firefox finst på nynorsk, osv. Det er utruleg kor mykje nynorsk ein får tak i, viss ein berre veit kvar ein skal sjå. Dersom du lurer på korleis oppgåvene du får på eksamenen ser ut, er det lurt å ta seg ein titt på udir.no. Der finn du tidlegare gitte eksamenar til alle fag. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Takk for tips fikk bytta til nynorsk på facebook, men finner ikke ut åssen man gjør det på firefox. må jeg laste ned ny firefox? edit: fikk fiksa det nå. Går det ann og sette diskusjon.no til nynorsk? Og har du anbefalinger til artikler og nettsider på nynorsk? Endret 8. september 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå