Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei, ble kjent med en jente for ca et år siden, vi rotet første gangen vi møttes, men etter det så hadde vi bare et par misslykede dater fordi jeg var for nervøs til å ta skrittet videre. Etter dette så har vi fortsatt kontakt og har møttes mange ganger i ettertid. For noen måneder siden flyttet hun til en annen plass og vi har enda kontakt via telefon/nettet/sms osv. Nå har det seg slik at hun har spurt meg flere ganger om jeg kan komme på besøk til henne for en helg. Problemet nå er at jeg ikke har peiling på hva hun tenker at dette besøket skal være, hun vet godt at jeg er liker henne både utseendemessig og at jeg liker henne godt som person, men jeg har fått beskjed om at det ikke blir noe annet enn vennskap siden hun har flyttet til en annen by for å jobbe. Men når hun nå har spurt flere ganger om jeg kan komme på besøk og hun klager på at jeg er stille og distanserer meg fra henne vist jeg ikke gir lyd i fra meg på et par dager, så skjønner jeg egentlig ikke helt hva det er hun vil. Så enkelt og greit, noen som har noen innspill til dette? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Problemet nå er at jeg ikke har peiling på hva hun tenker at dette besøket skal være, Besøk henne så finner du det ut Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det kan jeg jo alltids gjøre, men tror dere det er stor sjangs for at det er noe mer enn et vanlig venne-besøk hun vil ha? Jeg finner oppførselen heller forvirrende. TS her btw. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det kan være en konflikt mellom hjerte og hjerne. Hjertet hennes sier; Kom på besøk og vær sammen med meg Hjernen hennes sier; Dette går ikke siden jeg har flyttet til en annen by. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tror ikke det er nå mer avansert enn som han over meg sier. Ta deg en tur til henne så skal du se at vi har rett... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg blir nok å dra, men er bare redd for å ødelegge det vi har nå med å prøve meg på noe mens jeg er der. Men jeg skulle nå tro at hun er klar over at jeg kan få ideer av å komme på et slikt besøk når hun vet hva jeg føler om ting. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hun er nok klar over at du får dine ideer av besøket, og hun har nok sine egne ideer også. Men som de over skrev, så er det bare hjernen hennes som krangler og sier at dette ikke kan skje fordi hun er i en annen by. Og i det sekundet du begynner å tenke "jeg vil ikke ødelegge det vi ha" så har du halvveis tapt slaget før det har begynnt. Man må rett og slett risikere å kunne miste henne som venn for å kunne vinne henne som noe mer. Den tankegangen din gjør ikke noe annet enn at du ikke tør å handle, noe som resulterer i at du ikke får dratt det fremover, og hun mister interessen. Dra på det besøket du, også drar du dette fremover og prøver deg. Går det skeis, så klarer dere enten å fortsette vennskapet, eller så er hun jo i en annen by.. Lykke til Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg tror du tenker litt for mye med hjertet. ... Problemet nå er at jeg ikke har peiling på hva hun tenker at dette besøket skal være, hun vet godt at jeg er liker henne både utseendemessig og at jeg liker henne godt som person, men jeg har fått beskjed om at det ikke blir noe annet ennvennskap siden hun har flyttet til en annen by for å jobbe. ... Her gjør hun det helt klart at hun ikke vil noe mer. Vi (gutter) har en tendens til å overanalysere situasjoner (brent meg der før) og håper på noe annet enn realiteten. Denne jenta bryr seg om deg og vil at dere skal være gode venner, og ikke la avstanden ødelegge det. Derfor inviterer hun deg på besøk. For all del, besøk henne mange ganger, men ikke glem hva ho har sagt. Hvis du vil, kan du ta med en små gave, så du ikke drar dit tomhendt (på førstegangsbesøk da, må ikke finne på å gjøre det hver gang). Eller så sier jeg bare nyt stunden med hverandre. Hvis det blir noen gnister mellom dere, vil ho vise det uansett. Ønsker dere begge lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Takker for svar folkens, blir å ta sjangsen, eneste er at hun virker litt irritert på meg for ikke å ha kommet med et ordentlig svar på forespørselen Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 I think the bast thing to do is to visit her. If she will want more then probably she will make the 1st step. Then it would be your decision and just take care how you will response. Whatever would happen just keep contact with her afther you return. If she just wants you to visit her as a friend then all is ok, right? Lenke til kommentar
Gjest klok_mann Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Før du drar, evt sms eller msn, si hva du kommer til å gjøre, lag en seksuell tone over det, så hun SKJØNNER hva du kommer til å gjøre. Blir du avvist da, så ville hun kun ha et vennebesøk, er hun fortsatt gira så veit du hva du skal gjøre:) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hun VIL KUN ha vennebesøk! Det har hun gjort klart før, som jeg har understreket i innlegget mitt. Er det virkelig kun jeg som ser det? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 TS her. Meget mulig hun bare vil ha et vennebesøk, men grunnen til at jeg og andre muligens stusser er at hun gir litt miksende signaler samt at jeg kan så og si garantere at hun VET at jeg kommer til å prøve meg på noe i en seksuell retning vist jeg kommer. Uansett, jeg blir å dra, så for det som skjer, skje Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ok. I så fall, så ønsker jeg bare lykke til. Men ikke tenk så mye på det heller, og ha det gøy uansett hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå