abdi-ladif Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 hei alle sammen! jeg vet ikke hva jeg skal skrive på rapport hva jeg skal ta med jeg skal levere en rapport om 2 dager vær snill og gi tips please vi hadde om en boks vi skulle gjette hva vi skulle ha i den hjelp please! hei alle sammen! jeg vet ikke hva jeg skal skrive på rapport hva jeg skal ta med jeg skal levere en rapport om 2 dager vær snill og gi tips please vi hadde om en boks vi skulle gjette hva vi skulle ha i den hjelp please! Lenke til kommentar
Tisy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 hei alle sammen! jeg vet ikke hva jeg skal skrive på rapport hva jeg skal ta med jeg skal levere en rapport om 2 dager vær snill og gi tips please vi hadde om en boks vi skulle gjette hva vi skulle ha i den hjelp please! hei alle sammen! jeg vet ikke hva jeg skal skrive på rapport hva jeg skal ta med jeg skal levere en rapport om 2 dager vær snill og gi tips please vi hadde om en boks vi skulle gjette hva vi skulle ha i den hjelp please! dato, navn på forsøket, fremgangsmåte,figur, redskaper(kommer ikke på et annet ord for det, men tingene du har brukt) resultat og konklusjon Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 "Mitt" oppsett: Navn på forsøk Dato Navn på sammarbeidspartner Evt. teori som ligger til grunn for forsøket Evt. prinsipp som ligger til grunn for forsøket Framgangsmåte (Holder som regel å referere til lærebok eller lab.hefte, her står også utstyr) Resultat (+ referanse til matematiske formler brukt til utregning eller teoremer listet over.) + Utregning av feilprosent Drøfting av feilkilder Konklusjon Lenke til kommentar
izzie1 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er vel kanskje ikke særlig sentralt til akkurat dette forsøket, men i naturfag når du har gjennomført et forsøk, kan det være lurt å ha med hypotese og om hypotesen stemte eller ikke (og hvorfor den stemte eller ikke). Gjerne et bilde eller to fra forsøket. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Et godt poeng. Det var i alle fal vanlig på VGS for meg, men nå som jeg går på universitet er det ikke nevnt noe om hypotese eller bilde. Har i alle fal levert inn en øvelse hvor jeg ikke hadde med verken det ene eller det andre og lab. assistenten nevnet det ikke i rettingen. Merkelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå