staM Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei! Når jeg skal starte Cod4 får jeg ikke opp skikkelige bilde, det er bare utrolig "gromsete", så man ikke ser noe som helst. (Noen sier det kan være "artifacts") Dette skjer når jeg skal prøve og spille COD4 som nevnt,det skjer også i Call of Juarez, demo, mens CSS og GTA IV der merker jeg ingenting. Skjermkortet eller systemet er ikke overklokket, og det har gått fint tidligere, skjermkortet har også nyeste (tror jeg) driver. Noen som har et fornuftig svar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Betyr kanskje at Grafikkortet ditt synger på siste vers. Eller det kan bare være noen driver problemer. Kan også skje med noen kort som er fabrikk overklokket. Endret 8. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
staM Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Rart da, det fungerer jo i andre spill så skjønner ikke helt hvordan det kan "synge på siste verset" tror heller det er noen andre problemer ja. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har du sjekket hvor varmt det blir når du spiller spill som CoD4 og CoJ? Lenke til kommentar
staM Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Noen som vet om et program der jeg kan se det? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://www.cpuid.com/hwmonitor.php Last ned det for å sjekke temperaturer. Lenke til kommentar
staM Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Startet cod4, og la det ned GPU sto da på 40-41 grader celsius. Legger også til: Når jeg spiller wow ser jeg at temperaturen stiger fra 41-44 grader. Wow fungerer også perfekt. Endret 9. september 2009 av staM Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvilket skjermkort er det? Jeg har stort sett bare erfaringer med Nvidia, men kortene derfra fungerer fint på 75+ grader. Siden det bare skjer i noen spill så høres det mer ut som driver/software konflikt. Men det er ren gjetning. Lenke til kommentar
staM Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Det er et Powercolor 4850. Får håpe det er noe software problemer og at det ikke er noe med kortet, rart det skal fungere i noen spill. Lenke til kommentar
staM Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Fikk denne feilmeldingen i et annet spill nå, låste seg litt. Så kom denne Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har du oppgradert skjemkort nå nylig eller noe sånt? Lenke til kommentar
staM Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg hadde ikke spillt spillet på lenge, så skjedde dette. Da opppgraderte jeg skjermkortet til det nyeste, men virker fremdeles ikke. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Unnskyld, var kanskje ikke helt klar. Det jeg mente var om du har byttet skjermkort nylig? Kan hende det ligger gamle drivere igjen som ødelegger- Lenke til kommentar
staM Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Neida, har hatt skjermkortet før. Og alt har fungert. Men har ikke spillt spillet etter at jeg har formatert, selv om det er lenge siden. Beklager, jeg trodde du mente driver. Lenke til kommentar
staM Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Har prøvd i alle mulige slags modus, ingenting virker. Ingen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå