baretare Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg lurer på noen småting, jeg jobber som KabelTV Tekniker og montør! Driver også med bredbånd, gjør alt fra A til Å innen dette! Har jobbet snart i 5 år med det nevnte men, lønnen min er usedvanlig lav! Eller? timeslønn 135kr, flaut? Ja! Hva vil DU si er en grei lønn i et slikt yrke? Jobber du, eller noen du kjenner med noe lignende? Hva tjener du, og hva jobber du med? =D Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Det var ganske lavt. Jobber deltid siden av studiene med noe av det samme du nevner. Jeg får 148,- i timen, og det er begynnerlønn for meg som er student. Endret 8. september 2009 av RunarL Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg lurer på noen småting, jeg jobber som KabelTV Tekniker og montør! Driver også med bredbånd, gjør alt fra A til Å innen dette! Har jobbet snart i 5 år med det nevnte men, lønnen min er usedvanlig lav! Eller? timeslønn 135kr, flaut? Ja! Hva vil DU si er en grei lønn i et slikt yrke? Jobber du, eller noen du kjenner med noe lignende? Hva tjener du, og hva jobber du med? =D Krever dette noen form for utdanning? Hvis ikke må det da være noe form for fagprøve du kan melde deg opp på etter 5 år? I butikk får vi 149,- og opp etter 5 år. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jobber på rimi. 125 kr/t Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Utenom studiene jobber jeg 50 % hos et telecom-selskap. Rundt 160 kr/t, eller 137500 kr i året + bonus, pensjon, ulykke- og reiseforsikring. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Har ett par kammerater som jobber med å legge inn fiber kabler til hus samt installering av modembokser. De har ingen form for fagelig utdannelse innen faget og tjener rundt 180-185 kr/t Endret 9. september 2009 av Rosemount Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg lurer på noen småting, jeg jobber som KabelTV Tekniker og montør! Driver også med bredbånd, gjør alt fra A til Å innen dette! Har jobbet snart i 5 år med det nevnte men, lønnen min er usedvanlig lav! Eller? timeslønn 135kr, flaut? Ja! Det er lavt nesten uansett hvilken bransje du er i, egentlig. Jeg er offentlig ansatt IT-leder, og tjener ca. 450K i året. Skal forresten forhandle igjen nå snart. Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jobber lærling i salgsfaget ved et byggvareutsalg. Tjener 48kr/t før overtid(1. halvår). V/overtid har jeg 132kr/t + 50%. Lørdager har jeg 137kr/t + 50% Er også med i en organisasjon kalt Bygdeservice. Der tjener jeg 180kr/t på diverse oppdrag vi tar på oss. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jobber deltid på den lokale meny butikken og har 125kr i timen. stort sett fornøyd med det inntil jeg er ferdig på skolen. Lenke til kommentar
baretare Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Jeg lurer på noen småting, jeg jobber som KabelTV Tekniker og montør! Driver også med bredbånd, gjør alt fra A til Å innen dette! Har jobbet snart i 5 år med det nevnte men, lønnen min er usedvanlig lav! Eller? timeslønn 135kr, flaut? Ja! Hva vil DU si er en grei lønn i et slikt yrke? Jobber du, eller noen du kjenner med noe lignende? Hva tjener du, og hva jobber du med? =D Krever dette noen form for utdanning? Hvis ikke må det da være noe form for fagprøve du kan melde deg opp på etter 5 år? I butikk får vi 149,- og opp etter 5 år. Det krever ingen spess utdanning, men man kan autorisere seg! Men om det er noe form for fagprøve, er det sikkert også mye teori jeg ikke kan:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå