Gå til innhold

Lønn! Hva tjener jeg og hva tjener du?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noen småting, jeg jobber som KabelTV Tekniker og montør! Driver også med bredbånd, gjør alt fra A til Å innen dette!

Har jobbet snart i 5 år med det nevnte men, lønnen min er usedvanlig lav! Eller?

timeslønn 135kr, flaut? Ja!

Hva vil DU si er en grei lønn i et slikt yrke? Jobber du, eller noen du kjenner med noe lignende?

Hva tjener du, og hva jobber du med? =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på noen småting, jeg jobber som KabelTV Tekniker og montør! Driver også med bredbånd, gjør alt fra A til Å innen dette!

Har jobbet snart i 5 år med det nevnte men, lønnen min er usedvanlig lav! Eller?

Hva vil DU si er en grei lønn i et slikt yrke? Jobber du, eller noen du kjenner med noe lignende?

Krever dette noen form for utdanning? Hvis ikke må det da være noe form for fagprøve du kan melde deg opp på etter 5 år? I butikk får vi 149,- og opp etter 5 år.

Lenke til kommentar

Det er lavt nesten uansett hvilken bransje du er i, egentlig.

Jeg er offentlig ansatt IT-leder, og tjener ca. 450K i året. Skal forresten forhandle igjen nå snart.

Lenke til kommentar

Krever dette noen form for utdanning? Hvis ikke må det da være noe form for fagprøve du kan melde deg opp på etter 5 år? I butikk får vi 149,- og opp etter 5 år.

Det krever ingen spess utdanning, men man kan autorisere seg! Men om det er noe form for fagprøve, er det sikkert også mye teori jeg ikke kan:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...