baretare Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg lurer på noen småting, jeg jobber som KabelTV Tekniker og montør! Driver også med bredbånd, gjør alt fra A til Å innen dette! Har jobbet snart i 5 år med det nevnte men, lønnen min er usedvanlig lav! Eller? timeslønn 135kr, flaut? Ja! Hva vil DU si er en grei lønn i et slikt yrke? Jobber du, eller noen du kjenner med noe lignende? Hva tjener du, og hva jobber du med? =D Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Det var ganske lavt. Jobber deltid siden av studiene med noe av det samme du nevner. Jeg får 148,- i timen, og det er begynnerlønn for meg som er student. Endret 8. september 2009 av RunarL Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg lurer på noen småting, jeg jobber som KabelTV Tekniker og montør! Driver også med bredbånd, gjør alt fra A til Å innen dette! Har jobbet snart i 5 år med det nevnte men, lønnen min er usedvanlig lav! Eller? timeslønn 135kr, flaut? Ja! Hva vil DU si er en grei lønn i et slikt yrke? Jobber du, eller noen du kjenner med noe lignende? Hva tjener du, og hva jobber du med? =D Krever dette noen form for utdanning? Hvis ikke må det da være noe form for fagprøve du kan melde deg opp på etter 5 år? I butikk får vi 149,- og opp etter 5 år. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jobber på rimi. 125 kr/t Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Utenom studiene jobber jeg 50 % hos et telecom-selskap. Rundt 160 kr/t, eller 137500 kr i året + bonus, pensjon, ulykke- og reiseforsikring. Lenke til kommentar