superkaisa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei alle I uke 47 blir det arbeids uke for meg Men jeg lurer på om det finnes noen muligheter for jobb med data. Jeg er nesten sikker på at jeg ikke får gjøre noe på data med hadde kanskje vært gøy å jobbe på et sted der de jobbet med det. Takk Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 klart du får jobb på det. Men du må spørre flere plasser. Du kan rense maskiner for støv med anti-statisk lenke, trykkluft boks og støvsuger. Fortelle om brannfaren, hms og forskrifter om rutiner iforhold til brannforskrift paragraf 3-1 i elektronikk og vedlikehold lovboka side 881 avsnitt 4 linje 25. Selge deg selv, bevise den du snakker om at du har peiling. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Problemet er at jeg ikke vet om noen steder der de driver med pc og sant i Bergen :S Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du kan prøve hos mips (Tci). Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) 1. Hvor er den? 2. Vet du hva jeg kommer til å jobbe med da? Edit: skriveleif Endret 8. september 2009 av superkaisa Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 1. Øvre Kråkenes 49. 2. Aner ikke. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er det ingen olje-kontorer i Bergen? Tele-kontorer? El-kontorer? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 vet ikke hvor det er XD Jeg bor på bønes er det nermt? Er det ingen olje-kontorer i Bergen? Tele-kontorer? El-kontorer? Vet ikke :/ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 vet ikke hvor det er XD Jeg bor på bønes er det nermt? Ligger her: 60.33898º N, 5.32020º Ø 60° 20' 20.3" N, 5° 19' 12.7" Ø Eller så kan du på http://kart.finn.no/ og skrive inn Øvre Kråkenes 49 i søke feltet. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Vell tror ikke det er så langt. se her: Kart Jeg bor ved den ene ca og den andre er det stedet. Noen som vet om tlf eller hjemmeside for de? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Du kan prøve hos mips (Tci). Vet du om nettside eller telefon til bedriften? så jeg kan ta kontakt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Prøvd å google? http://www.tci.no/aspx/info.aspx?info_id=1...txt=Kontakt+oss Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ahhh det vet jeg hvor er Tusen takk alle Tar meg 5min og sykle ned der til:D Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du bor ikke så langt fra meg da. (Jeg bor ved Bønes senter ) Jeg jobbet på universitetet i Bergen med lodding og slikt. Kanskje ikke helt det du så etter, men det er veldig gøy hvis du liker å elektronikk og slikt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Atea har avdeling i Bergen, m/IT-verksted. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Du bor ikke så langt fra meg da. (Jeg bor ved Bønes senter ) Jeg jobbet på universitetet i Bergen med lodding og slikt. Kanskje ikke helt det du så etter, men det er veldig gøy hvis du liker å elektronikk og slikt. He he kult! Atea har avdeling i Bergen, m/IT-verksted. Hvor i bergen? sentrum eller? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Solheimsgaten 18 5054 Bergen Ligger ca. midt mellom Universitet i Bergen og Brann Stadion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå