Galandrik Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg har tenkt til å selge min pc. Og da via qxl, som jeg har brukt flere ganger tidligere. Jeg har ikke noe tillegg og allikevel får jeg meldingen: "plasseringsomkostninger: 12,00 NOK" Er dette noe nytt qxl har funnet på eller går det ann å ungå kostnaden? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Du må nok betale uansett ja. Og hvis du får solgt må du i tillegg betale en hvis % av prisen til de. Pluss at det er ekstra-summer du kan betale for å få vist annonsen din litt mer... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg har tenkt til å selge min pc. Og da via qxl, som jeg har brukt flere ganger tidligere. Jeg har ikke noe tillegg og allikevel får jeg meldingen: "plasseringsomkostninger: 12,00 NOK" Er dette noe nytt qxl har funnet på eller går det ann å ungå kostnaden? Skrev du virkelig denne meldingen for å slippe 12 kr? Tid er penger er det noe som heter. Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 hehe, ja. Hadde tenkt å se om jeg fikk solgt pc'en for en, vel, noe spekulativ pris og la den gå i en 3 - 4 uker, 3 dagers slagstid hver gang 12 * 9,33 = 112, og det skriver jeg en melding for Men da lar jeg det være. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå