Gå til innhold

Ny Gaming Pc


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har letet lenge etter en bra gaming pc på nettet men nå tror jeg endelig jeg har funnet en så nå lurt jeg på om noen kunne hjelpe meg med å sjekke om dette er en bra pc.

 

Pcen koster 10277kr

 

Spesifikasjoner

 

Kabinett

Cooler Master HAF Mini 922 Sort 1x 200mm front fan, 1x top 200mm fan, 1x rear 120mm fan, Red LEDs on/off,

 

Strømforsyning

Chieftec Super Series PSU 650W Modulær 80 Plus, 140mm Fan, 4x SATA, 1x 6 pin PCIe, 1x 8 (6+2) pin PCIe

 

Prosessorer

AMD Phenom II X2 550 3.1GHz, AM3, 85W, 7MB

 

Hovedkort

MSI 770-C45, Socket-AM3, DDR3 ATX, AMD770+SB710,4DDRIII,1PCI-E*16,2PCI-E*1,3PCI,6SATAII,GbLAN

 

DDR3 minne

Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9, Kit w/two matched DDR3 2GB, 240pin

 

Multikortleser

USB2 multikortleser 3.5" sort for CF I/II,MMC,RS MMC,MMC Plus,SD,SDHC,miniSD,microSD,MS (Pro, Duo),SM,xD (bulk)

 

Skjermkort

XFX GeForce GTX 260 640M 896MB PhysX PCI-Express 2.0, "XXX", 2xDVI, HDCP, Graphics Plus, 55nm, 640/2000MHz

 

Optisk leser/brenner

Samsung DVD±RW burner, SH-S223B 22x DVD, DVDRAM, SATA, Black, Bulk

 

Harddisk

Western Digital Caviar® GreenPower™ 1TB , Sata 3 Gb/s, 32MB Cache

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er en PC til ca 6-7000....

Ok kan du finne en like bra(eventuellt bedre) på komplett.no helst?

 

 

Det han muligens mener er at hvis du bygger denne pcen selv kan du klare det for 6-7000, må du ha komplett til å selge deg en ferdig pc vil du sjelden få like mye ytelse per krone. Du trenger ikke nødvendigvis å bygge selv, mange liker og bygge pc som en hobby og trives med det. Har du noen sånne vil de sikkert hjelpe deg, selv om jeg anbefaler at du gir de en symbolsk pengesum ettersom du forhåpentligvis har spart deg mye penger :p

Lenke til kommentar
Dette er en PC til ca 6-7000....

Ok kan du finne en like bra(eventuellt bedre) på komplett.no helst?

 

 

Det han muligens mener er at hvis du bygger denne pcen selv kan du klare det for 6-7000, må du ha komplett til å selge deg en ferdig pc vil du sjelden få like mye ytelse per krone. Du trenger ikke nødvendigvis å bygge selv, mange liker og bygge pc som en hobby og trives med det. Har du noen sånne vil de sikkert hjelpe deg, selv om jeg anbefaler at du gir de en symbolsk pengesum ettersom du forhåpentligvis har spart deg mye penger :p

 

ok men den pcn på komplett får jeg med 21" Benq skjerm ,Microsoft SideWinder X8 Gaming mus og Microsoft SideWinder X6 tastatur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...