superkaisa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei alle sammen Jeg lurte på om det var noen som kunne tenke seg å lage en logo til nettsiden min. Link: Link Her! Som dere ser så har ikke jeg spess logo nå. Husk at den må passe inn med resten:D Takk til alle som har meninger eller logoer! Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Var ikke så mye å se : Website Under Review står det det. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 gjør det? ahh de dumme 000webhost sikkert Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du kan jo starte med å fortelle litt om nettsiden din Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Kan dere se denne linken? Denne her?? Hvis dere ser så er det logoen. Nesten allt er svart og samme farger som den. Nettsiden handler om å tjene penger online. Jeg har noen tutorials og ting. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Så du har logo? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Det er et forum, så logoen kom liksom med XD men vil ha annen tekst og kanskje litt anderledes jeg vil veldig gjerne vite nåt nettsiden funker igjen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) jeg vil veldig gjerne vite nåt nettsiden funker igjen Det må du ta opp med web-hotelet! EDIT: Men har du egentlig laget noen side enda. Ser bare en link til et bilde. Endret 8. september 2009 av PerB Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg tror det plaier å skje siden jeg ikke har kjøpt nettsiden og bare har subdomain. og du ser på feil bilde. her er link til nettsiden: Her er nettsiden Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tror ikke noen gidder å hjelpe deg når du roper sånn... - Ha litt tålmodighet og ikke mas hvis du har lyst til at noen skal bruke fritiden sin på å gjøre gratisarbeid. Francis Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ja siden din funker nå. Var ikke voldsomt mye gratisarbeid å trykke på en link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå