cake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Var i byen for et par dager siden og tok noen bilder av street art( nei, ikke frivillig; skoleprosjekt) Etter jeg hadde kommet hjem, klarte jeg ikke å finne ut hva artisten på disse bildene var(tok ikke bilde av signaturen) Kan noen hjelpe? Det siste bildet kan jo bare være et reklamestunt for Shit, men hvis noen vet om det ikke er det, så bare si ifra. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Veeeldig Banksy-inspirert, ihvertfall! Lenke til kommentar
cake Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Fant ut at det øverste bildet til høyre, var Dolk. Banksy? Tusen takk! Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Øverste til venstre er noe fra NuArt, Shitgreia er noe en ansatt på Shit gjorde for dem og snuten tror jeg er Dolk. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Øverst til venstre er Know Hope 2 til høyre oppe er Pøbel og Dolk tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå