travolta Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg kom opp i engelsk skriftlig i eksamen ifjor, VG2 yrkesfag. Men denne fikk jeg ikke til å være med på, å møtte derfor ikke opp denne dagen. Derfor må jeg nå ta engelsk eksamen som privatist. Men, nå blir jeg fortalt at jeg må ta både skriftlig OG muntlig, enda jeg bare gikk glipp av skriftlig eksamen. Dette hørtes veldig rart ut?! Og urettferdig siden jeg bare gikk glipp av skriftlig, som de andre i klasse tok. Flere som har opplevd det samme, kan evnt. noe om dette? Stemmer dette? Hvorfor? Vært utrolig takknemlig om noen kan svare meg på dette! :-) Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Yup. Avlegger du privatisteksamen skal du testes både skriftlig og muntlig. Dette gjelder alle privatister. Grunnen til dette er at standpunktkarakteren viser hva du har gjort i løpet av hele året. Man trenger derfor ikke nødvendigvis teste både skriftlig og muntlig, standpunktkarakteren teller for noe. Når du tar en eksamen som privatist får du ingen standpunktkarakter, og må derfor avlegge full eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå