Beges Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har i et par uker opplved av PSU'en har knitret når jeg har skrudd av og på bryteren bak, men har ikke brydd meg spesielt om det. Ikke før i dag. Jeg trykket inn bryteren for å skru den på, PSU'en knitret og jeg tror pc'en skrudde seg på i 2 sekund, før den ikke funket lenger. Det kommer bare en knitring når jeg skrur av og på PSU'en, men pc'en reagerer ikke. Den bærbare hardisken skrur seg av og på normalt, dog... Har prøvd å skifte kabel til PSU'en, hjelper ikke. Specs (sorry, husker ikke de eksakte merkene): Stealh Stream 600 W PSU 4 GB RAM Intel Duo 3.0 GHz CPU ATI 4850 HD Vil jeg ha noen garanti på PSU'en å vise til slik at jeg får pengene tilbake? Jeg kjøpte nytt hovedkort, grafikkort, ram og PSU til en litt eldre PC på Mamoz for litt under ett år siden. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er vel gjerne overslag inni bryteren - dvs bryteren er dårlig. Om det fungerer ellers er den jo bare å bruke. Problemet er i verste fall brannfare hvis det oppstår vedvarende overslag. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvis det er "OCZ TECH StealthXStream 600W" du mener, så har den 3 års garanti! Alle OCZ StealthXStream strømforsyninger blir levert med en industriledende tre års PowerSwap garanti. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Jupp, det var den! Bare montert opp ned i forhold til bildet Jeg har fått den til å virke igjen nå, men det kommer fortsatt knitring når jeg skrur bryteren av og på! Burde jeg sendt den inn..? I så fall, hvor? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hva gjorde du for å få den til å virke? Ta kontakt med Mamoz(les Kundesenter),Powerswap betyr at du får en helt ny vare ved feil.Gjelder i 3 år. Og som nevnt tidligere, brannfare ved dårlig kontakt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå