Øyjor'n Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Ønsker tilbakemelding, eventuelt forslag til forbedringer til en Canvas jeg lagte. Ja, den er veldig lik DiFruscia sin, da det er den har prøvd å etterligne. Jeg synes den er mild, og tar lite oppmerksomhet fra bildet. Er min for stor/voldsom? EDIT: La til produktet Endret 9. september 2009 av Øyjor'n Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Alt for mye "drit" En linje med tekst er alt jeg kan godta på sånne bilder. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Men det er jo deg. Andre forslag? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) jeg er enig. det er aaalt for mye dritt, kan til nød være greit med den grå rammen og den lille signaturen nederst til venstre i selve bildet, selv om jeg skjønner ikke helt hva du skal med den heller Endret 8. september 2009 av SirAmp Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Ny Versjon: http://fav.me/d296nok Gjort den mindre. Er fornøyd selv. Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Nope. Fjern ramma, fjern teksten, fjern alt. Ikke kluss til bildene dine med slikt tøv! En svart ramme er greit, men ikke noe mer. Navnet ditt kan du skrive under bildet Edit: Litt begrunnelse. Slike rammer tar bort alt for mye oppmerksomhet fra bildet ditt. Det kan virke som et forsøk på å redde et greit bilde med kreativ innpakking. Bildet må klare å stå for seg selv, uten greier som dette. Hensikten med å smøre navnet ditt og nettadresse utover bildene dine ser jeg heller ikke. Hvis du skal trykke bildet i en tidsskrift, avis eller lignende, så får du cred i byline. Hvis du skal vise det på web skriver du navnet ditt under. Endret 9. september 2009 av OrjanB Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Takk for tilbakemelding! Har lagt ut en mindre ramme som jeg er fornøyd med. Får se om jeg bruker det videre, eller hva folk sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå