gnaling94 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvis man vil ha en hårfrisyre, som er ganske vanskelig å få til, hva skal man gjøre? http://stylefrizz.com/img/japanese-cosplay-character.jpg Og hvordan har hun(/han?) fått til håret sitt slik som på bildet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Å herregud! Men det du trenger er nok langt hår, masse voks/hårgele, og masse hårspray! Det der krever nok også lang tid og få håret sånn. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Å herregud! Men det du trenger er nok langt hår, masse voks/hårgele, og masse hårspray! Det der krever nok også lang tid og få håret sånn. Hahaha, jeg har ikke tenkt meg en sånn frisyre, men den så litt utfordrende ut, så jeg tok den som et utgangspunkt Endret 8. september 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skal nok ekstremt mye hårprodukter til og få det sånn. I hvert fall viss du vil ha den sveisen sånn i lang tid. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 En voks/gele med sterkt hold og en hårspray som også har bra hold. + du må ha langt hår som er klippet til. Så er du vel på god vei. Trenger ikke mange forskjellige hårprodukter. Bare 1 voks/gele og hårspary som er laget for sånn frisyre. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du må faktisk ha gelatin. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 har hørt om folk som har laget slike frisyrer ved bruk av melis. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Siden vi peker på det ekstreme. Mandarin, eller muligens også appelsin saft blir rimelig stivt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Saft funker nok bra,ja. Kanskje ikke den beste holden, men stivt og fint det Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som husker DAX voks fra H&M du må sloss mot j**** skapet men når det først er i håret går det aldri ut og du kan sitte du hvordan du vil... (dette er da i store mengder.) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Husker jeg kjøpte Dax en gang da jeg gikk i 6 eller 7 klasse. Og aldri mer Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvorfor aldri mer? Er den beste voksen som jeg har brukt, med best hold såklart. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvorfor aldri mer? Er den beste voksen som jeg har brukt, med best hold såklart. Ekkelt og ha i håret, og vanskelig og få ut. Følte at det skadet håret og hodebunnen. Og det gjør det nok også. Holder meg til kvalitetsprodukter som Renati og Sebastian. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Holder meg til kvalitetsprodukter som Renati og Sebastian. Samme her, Craft Clay til vanlig (Den har byttet navn og innpakning, blitt mye mindre) og tar i litt Renati før trening, siden Craft Clay er ganske håpløs når det regner, man trener etc. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Har det problemet med Renati. Det faller ned med en gang. Merker jo hvor lett det er og vaske av. @Jonas! Hvor får du tak i dine Sebastian produkter? Sliter med og finne det her jeg bor. Endret 9. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hm, når jeg har Renati har jeg ingen problemer med det.. Litt "treningssveis" får man selvfølgelig, men ikke i nærheten så mye som med Craft Clay. Jeg bruker Strong Hold forresten. Pleier å kjøpe den på Nikita, elendige frisører, men godt utvalg i produkter. Hun jeg hadde sist skjønte ikke norsk, så hun klippet meg helt rar. Slapp naturlig nok å betale. Endret 9. september 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har ikke sansen for Renati, men helt enig angående DAX, det er sykt hard å få ut av håret. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Holder meg til kvalitetsprodukter som Renati og Sebastian. Samme her, Craft Clay til vanlig (Den har byttet navn og innpakning, blitt mye mindre) og tar i litt Renati før trening, siden Craft Clay er ganske håpløs når det regner, man trener etc. Hvor får man kjøpe Cray Clay og Renati xD ? Og hvor mye koster det? Edit: Og forresten bruker jeg Define Men, er den dårlig iforhold til de to`? Endret 10. september 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sist jeg kjøpte noe fra Sebastian var det Crude Clay, og den lå på 450,- om jeg ikke husker feil. Renger med at de andre produktene derfra ligger på ca. det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå