Gå til innhold

Boot Animasjon på 1024 x 576 oppløsing

howieD

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har en lenovo s10 notebook PC som har en oppløsning på 1024 x 576, og såvidt jeg har forstått så er kreves det en minimum på X pixler x 600 for å få den nye windows 7 boot animasjonen ved oppstart.

Nå sitter jeg med en slags Vista-råtten boot animasjon, og klør i alle kroppsåpninger på løsninger som kan skaffe meg den nye windows 7 animasjonen.

Jeg har forsøkt å redigere BCD info til engelsk locale setting som foreslått på flere websites, og i tillegg opprettet et VBS script som jeg fant på et annet forum.

Ingenting av det jeg har funnet på nett ser ut til å fungere.

Noen som har funnet et triks som fungerer?

Mvh,

Håvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du de "kulene" i farger som danner Windows logoen, som så står og blinker litt før Windows starter opp? Er ikke noe jeg ville jobbet mye for å se.....

eheeh.. Ja, det er de kulene :p

Jeg må jo finne en måte å få de fram på.. Det ER jo kjipt å ha et OS som ikke er Vista, men som ønsker deg velkommen som Vista :(

Lenke til kommentar
Mener du de "kulene" i farger som danner Windows logoen, som så står og blinker litt før Windows starter opp? Er ikke noe jeg ville jobbet mye for å se.....

Jeg må jo finne en måte å få de fram på.. Det ER jo kjipt å ha et OS som ikke er Vista, men som ønsker deg velkommen som Vista :(

Kan den boot-screenen manipuleres enkelt? Isåfall kan du vel bare mekke et gif bilde eller noe av orginalen så skalere ned litt.. :D

Lenke til kommentar

Kan den boot-screenen manipuleres enkelt? Isåfall kan du vel bare mekke et gif bilde eller noe av orginalen så skalere ned litt.. :D

^

hoho..

Det hadde sett svært dårlig ut. lover deg!

Mener dessuten å ha lest noe om at de har stengt for redigering av den boot screenen i w7

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...