howieD Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Heisann, Jeg har en lenovo s10 notebook PC som har en oppløsning på 1024 x 576, og såvidt jeg har forstått så er kreves det en minimum på X pixler x 600 for å få den nye windows 7 boot animasjonen ved oppstart. Nå sitter jeg med en slags Vista-råtten boot animasjon, og klør i alle kroppsåpninger på løsninger som kan skaffe meg den nye windows 7 animasjonen. Jeg har forsøkt å redigere BCD info til engelsk locale setting som foreslått på flere websites, og i tillegg opprettet et VBS script som jeg fant på et annet forum. Ingenting av det jeg har funnet på nett ser ut til å fungere. Noen som har funnet et triks som fungerer? Mvh, Håvard Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Mener du de "kulene" i farger som danner Windows logoen, som så står og blinker litt før Windows starter opp? Er ikke noe jeg ville jobbet mye for å se..... Lenke til kommentar
howieD Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Mener du de "kulene" i farger som danner Windows logoen, som så står og blinker litt før Windows starter opp? Er ikke noe jeg ville jobbet mye for å se..... eheeh.. Ja, det er de kulene Jeg må jo finne en måte å få de fram på.. Det ER jo kjipt å ha et OS som ikke er Vista, men som ønsker deg velkommen som Vista Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Mener du de "kulene" i farger som danner Windows logoen, som så står og blinker litt før Windows starter opp? Er ikke noe jeg ville jobbet mye for å se..... eheeh.. Ja, det er de kulene Jeg må jo finne en måte å få de fram på.. Det ER jo kjipt å ha et OS som ikke er Vista, men som ønsker deg velkommen som Vista Kan den boot-screenen manipuleres enkelt? Isåfall kan du vel bare mekke et gif bilde eller noe av orginalen så skalere ned litt.. Lenke til kommentar
howieD Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Mener du de "kulene" i farger som danner Windows logoen, som så står og blinker litt før Windows starter opp? Er ikke noe jeg ville jobbet mye for å se..... eheeh.. Ja, det er de kulene Jeg må jo finne en måte å få de fram på.. Det ER jo kjipt å ha et OS som ikke er Vista, men som ønsker deg velkommen som Vista Kan den boot-screenen manipuleres enkelt? Isåfall kan du vel bare mekke et gif bilde eller noe av orginalen så skalere ned litt.. ^ hoho.. Det hadde sett svært dårlig ut. lover deg! Mener dessuten å ha lest noe om at de har stengt for redigering av den boot screenen i w7 Lenke til kommentar
howieD Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 *bump* Ingen som vet om en løsning altså? Må da være flere som opplever det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå