Cepherit Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Heey! Jeg har tenkt å begynne med LOTRO men klarer IKKE å bestemme meg for class... Jeg skal være menneske. Og jeg skal ha en class som er bra i groups og solo... Har tenkt litt på Champion. Og hvilken server spiller det flest norsker på? Takker på forhånd folkz! Lenke til kommentar
JonSnow Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Heey!Jeg har tenkt å begynne med LOTRO men klarer IKKE å bestemme meg for class... Jeg skal være menneske. Og jeg skal ha en class som er bra i groups og solo... Har tenkt litt på Champion. Og hvilken server spiller det flest norsker på? Takker på forhånd folkz! Har selv spilt lengst med Hunter og Captain. Hunter er nok ikke så lett å gå solo med i lengden, der er Captain bedre. Han kan heale og på lvl.10 får han også en "manne-pet" Liker denne klassen veldig godt.. Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) jeg annbefaler deg å starte på Laurelin RP server. Mature og hyggelige folk overalt. Ikke for få folk, men heller ikke "crowded". Jeg kan også invitere deg til kinshipet mitt også. Ønsker du en som er ønsket i groups og er bra solo er Captain din class. LM også, men den classen er noe vanskeligere. Endret 8. september 2009 av PaoloMaldini Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Lager meg en Captain på Laurelin nå... Har tenkt å kalle meg Xamien! Add me! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da kommer mitt forslag (hvis du har MoM): Runekeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå