Hamsterino Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvordan får jeg suse-lyden på brenne cd'ene mine til å gi seg? Har Plextor Plexwriter. Hvilken mikrofon er den beste for 300 kr? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Bruk den nyeste nero'en til og brenne med. Demo på www.download.com 'Nero burning rom' Det er sikkert noe føkk med brenneprogrammet ditt. har opplevd det samme før. PS! last ned de nyeste kodekene/filterene fra kazaa eller noe. Mvh. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvilken mikrofon er den beste for 300 kr? Behringer XM2000S. :smile: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hvor kjøper man den? (er interessert trenger en mic til å snakke i som skal kobles til minidisc/pc (mest til mitt audigy kort)) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Det er mer sånn knitre lyd som kommer fra høyre speakeren på PC'en. Har ikke prøvd å spile av på noe annet ennå. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hvor kjøper man den? (er interessert trenger en mic til å snakke i som skal kobles til minidisc/pc (mest til mitt audigy kort)) Musikk[instrument]butikker har den vel. Jeg har ikke prøvd mikrofonen moskus nevnte, men jeg har selv en behringer xm8500, som ligger i ca. samme prisklasse (300), den er overraskende bra i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Kom an, jeg trenger noen svar her! Hva med en mikrofon som du kan finne i prisguiden som gir klar lyd? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Flere som har gått lei "packard bell" mic her skjønner jeg. Ute etter en mic selv men ikke funnet noe. ønsker forslag selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå