Travellingman Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har en helt ny LG LH 3000 TV og ny HD Getbox + et eldre Pioneer surround anlegg. Men får ingen lyd via Pioneren når jeg skal se på TV, det er scart mellom TV og Pioneer. Funker som normalt om jeg skal se på DVD. Mellom Getbox og TV er det Hdmi kabel. Har forsøkt med en vanlig stereokabel mellom Getbox og Pioneeren også. Pioneeren har ikke S/PDIF utgang..... Noen tips her? Er surround anlegget mitt gått ut på dato hehe Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har en helt ny LG LH 3000 TV og ny HD Getbox + et eldre Pioneer surround anlegg. Men får ingen lyd via Pioneren når jeg skal se på TV, det er scart mellom TV og Pioneer. Funker som normalt om jeg skal se på DVD. Mellom Getbox og TV er det Hdmi kabel. Har forsøkt med en vanlig stereokabel mellom Getbox og Pioneeren også. Pioneeren har ikke S/PDIF utgang..... Noen tips her? Er surround anlegget mitt gått ut på dato hehe Virker som at GET-boksen bare sender lyd/bilde gjennom HDMI-kabelen, se om du kan velge at den skal sende lyd de analoge kontaktene mellom GET og Pioneeren. Dvs kikk i innstillingene på GET-boksen. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Finner dessverre ingen innstillinger for dette i Get boksen... Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Noen andre glupe ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå