Karmany. Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei Jeg har modifisert en "gamer a10" og bestillte på fredag. Nå er statusen "Plukket". Når er det trolig jeg får den? (Huket ikke av for kveldsekspress) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den skal jo og bygges og alle driverne skal installeres osv, er du heldig så får du den kanskje lørdag, men sansynligvis ikke før over helga igjen. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Nå er status endret til Sendt, og en av pakkene kan spores til post-terminalen i Oslo, hvor lang tid tar det før dem kommer til Vestlandet? Har hørt snakk om 3 dager, noen sier en uke, og noen sier 1 dag, hva skal man tro på? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Smør deg med litt tålmodighet, det pleier å lønne seg. Selv har jeg fått 3 pakker fra Østlandet nå i det siste. En mp3 spiller tok 3-4 dager, en PSU tok 5 dager, en skjerm tok 1 dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå