pro_k_93 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/ dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Joinet idag, 1 post, rett inn på wow-forumet og trolle. No goodie. Endret 8. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 WoW er enklere å mestre enn damer. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere. Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Joinet idag, 1 post, rett inn på wow-forumet og trolle. No goodie. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vær så snill! Ikke fler av disse oppgulp trådene! Lenke til kommentar
tNy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her har vi en kar som mangler visa kort, og ikke makter å levle opp en char.. Lenke til kommentar
pro_k_93 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere. Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;< så svar meg på dette da: hvem av disse valgene hadde du valgt vis du bare kunne velge en av dem?: WoW eller Familie og venner!? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ville nok valgt familie og venner uten å tenke meg om. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vel, for å svare helt seriøst, du KAN få i pose og sekk. Lenke til kommentar
pro_k_93 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere. Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;< så svar meg på dette da: hvem av disse valgene hadde du valgt vis du bare kunne velge en av dem?: WoW eller Familie og venner!? Mammaen din :* tenk dere om litt, dere spiller wow 24/7 og dere er kansje 1 time med familien. er det noe liv eller? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere. Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;< så svar meg på dette da: hvem av disse valgene hadde du valgt vis du bare kunne velge en av dem?: WoW eller Familie og venner!? Mammaen din :* tenk dere om litt, dere spiller wow 24/7 og dere er kansje 1 time med familien. er det noe liv eller? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hva vet du egentlig om folk som er her? Om de er 1 time med familie? Hvor er kilden din?! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere. Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;< så svar meg på dette da: hvem av disse valgene hadde du valgt vis du bare kunne velge en av dem?: WoW eller Familie og venner!? Hvis jeg sier WoW, hva faen har du med mitt liv å gjøre? Rent teoretisk selvfølgelig. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Synes du generaliserer litt veldig her(eventuelt bare troller, mye det samme), jeg vil tro at størsteparten av WoW spillerne har et normalt forhold til spillet og klarer godt å kombinere familje, venner og spilling. Selvfølgelig er det personer som spiller for mye og som jeg vil kategorisere som avhengige, men er det grunn nok til å forby det? (Giske, her har du en ny ting å forby, som du forbydde spilleautomater). Skal vi forby alt som noen misbruker, når flesteparten av brukerne faktisk klarer å begrense seg? Nei, at enkelte er avhengige av WoW er ikke WoW sitt problem, det er den enkelte bruker. Mvh En som aldri har prøvd WoW. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) tenk dere om litt, dere spiller wow 24/7 og dere er kansje 1 time med familien. er det noe liv eller? Det er bare 24 timer i et døgn... Hordan er det teoretisk og teknisk mulig å spille data i 24 timer OG være med folk i 1 time? Alt i løpet av et døgn? Det fins mange som ikke spiller wow her (meg) og er glad i å påpeke feil så pass på hva du skriver Og for å svare på spørsmålet ditt så ja, det er teoretisk sett et liv det også. Kvaliteten på det livet kan diskuteres... Endret 8. september 2009 av TanteEdgar Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Er enig med deg om at WoW er tragisk, det er faen meg det eneste folka i klassen min snakker om. "Ja, også dinga jeg og fikk full epic og så raida jeg han! noob! Joiner du å pvpe med han i BG etter vi har vært og questa i IF?" Er mektig lei...men å generalisere sånn blir helt feil. Endret 8. september 2009 av timb Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei folkens, selvom dere er uenige, er det lov til å utvise folkeskikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg