Øyjor'n Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Lenge siden jeg har lagt ut noe nå. Her er et bilde jeg ikke er helt sikker på. Det er tatt fra moloen ved Ullensvang Hotel i HardangerFjorden. Har gjort noen få justeringer som s/h konvertering og litt kontraster. Ble himmelen for lys? Jeg hvet ikke hva mer jeg kan gjøre..! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg liker bildet godt, men tror kanskje himmelen ble en anelse lys ja, hos meg ser det nesten utbrent ut i noen av overgangene fjelltopp med snø/skyer, men det skal vel kanskje en del til å unngå det! Endret 8. september 2009 av SirAmp Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Ja, det ble uheldigvis utbrent der, men i tillegg så du nesten ikke overgangen uansett, da skyene som lå oppå snøen på fjelltoppene var kritt-hvite. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ikke flere tilbakemeldinger? *bump* ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå