Gå til innhold

Bærbar PC til 10k, +/-. 15,6", gamingmuligheter...

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Hey,

Nå er jeg ute etter en bærbar maskin til give or take ti laken. Dette blir mitt andre laptop-kjøp, og denne gangen skal jeg ikke begå samme feil som sist (Zepto Znote 6224W, 13k i dass).

Jeg betaler i utgangspunktet det jeg må betale for å få en bærbar pc som...:

* ...faktisk klarer å utnytte de komponentene i som er i maskinen uten at naboen tror du har en gressklipper gående inne hos deg. Det er også veldig fint hvis denne kommende PC-en ikke ødelegger alle muligheter for å få et barn senere i livet. (ref. 6224W, støy og varme)

* ...ikke skriker kvantitet til deg for hvert trykk du tar på tastaturet (ref. 6224W og plastikkfeeling).

15,6" eller noe rundt der et sted er vel mest passende skjermstørrelse. Minst 4GB RAM er vel nærmest en selvfølgelighet i disse dager. Skjermkortet skal naturligvis være best mulig i den grad det er økonomisk forsvarlig. Gahh, det blir så mye unødvendig vissvass.

15", kvalitet, gaming,10,000 +/-.

På forhånd takk, folkens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på Acer 5935 til 7-8000 med GT 240M. Trur det er blant det bedre man får i 10.000 klassen. Om det er noen bedre til rundt 10.000 er jeg ikke sikker på, men de er ofte utstyrt med blu-ray og andre ting som man betaler ekstra for som gir null økning i ytelse.

Man skal ikke bruke laptopen på fanget. Da samler den opp masse støv og den vil gå veldig varm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...