iNtensimilla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei! Jeg har i dag kun Xbox 360, men vurderer PS3 Slim nå som prisene synker.. Men, jeg ble skremt av PS3 når jeg testa Call of Duty 4: MW på en kompis sin PS3. Det krydde av cheaters! De brukte "noclip" mode til å fly til tak og skøyt igjennom vegger som de så ut, og jeg ikke kunne se inn, osv.. Ble sykt irritert og var på en måte glad for at jeg hadde CoD4 på Xbox 360. Men hvor fort kommer utviklerene med patcher / updates som blokker cheats? Og hvor fort kommer det nye cheats? Er dette problemet løst nå med nye PS3 Slim uten støtte for andre operativsystem, og tror dere det kommer til å bli cheaters på etterfølgeren Modern Warfare 2 på PS3? Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Virker ikke som du har spilt alt for mye COD4 på X360, tusser jo med cheaters der også. Blant annet rapid fire controllers (som muligens først nå for noen dager siden ble stoppet i en oppdatering), folk som hopper inn i steiner og under maps, samt folk som hopper ut av mapsa og skyter intetanende spillere. Så lenge det er den minste mulighet for en cheat vil det alltid bli misbrukt av noen brødhuer, og det er helt opp til utviklerne og kvalitetssikre og få en stopp på det. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Når spilte du dette? De fikset det problemet for noen uker siden... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Virker ikke som du har spilt alt for mye COD4 på X360, tusser jo med cheaters der også. Blant annet rapid fire controllers (som muligens først nå for noen dager siden ble stoppet i en oppdatering), folk som hopper inn i steiner og under maps, samt folk som hopper ut av mapsa og skyter intetanende spillere. Så lenge det er den minste mulighet for en cheat vil det alltid bli misbrukt av noen brødhuer, og det er helt opp til utviklerne og kvalitetssikre og få en stopp på det. Jeg har spilt det endel på Xbox 360, men har ikke hatt Live Gold siden en måned etter release av World at War.. Husker den tiden, frem til da hadde CoD4 hatt en glansperiode, så begynte folk å bruke rapid fire kontrollere og hoppe ut av mapsa (husker det var mange som gjorde det på WaW Beta mapsa..) Men jeg snakker ikke om å bruke rapid fire og å hoppe inn i vegger og under bakken, men å komme seg opp på tak som ville vært helt umulig uten hjelp av flyve cheats / noclip mode.. Når spilte du dette? De fikset det problemet for noen uker siden... Noen uker siden ja.. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Når spilte du dette? De fikset det problemet for noen uker siden... Noen uker siden ja.. Da har de fikset den glitchen hvor de kunne fly rundt iallefall... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ingen cheaters så langt mitt dunkle øye kan se nå hvertfall. Tipper at MW2 blir sikret ekstra godt mot cheaters. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hope so! Får se når den tid kommer om jeg kjøper det til PS3 eller til Xbox 360 (hvor jeg da må kjøpe Live Gold i tillegg ) Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Har spilt cod4 i rundt 16 dager ingame, og jeg har ikke sett annet enn småglitchers.. De store glitcha, som å gå oppå de massive husa er jo fiksa for leng siden. EDIT: på xbox360 that is Endret 9. september 2009 av golemm Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er vel ikke så mange glitchere eller hackere nå... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kun Overgrown glitchen som herjer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå