Hjelp!!! Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Visst eg har eit kabinett som bere støtter 80X80mm kabinettvifter og eg vil ha 120X120mm kabinettvifter i det kan eg da bruke Fanadapter, 80-120mm, Transparent???(den kan du finne på microplex/vifter/adaptere). Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvis det er plass i kabinettet... hva slags kabinett har du? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Eg har ikkje kjøpt meg data lurer på det!!! Men da skal det vere eit Q-tec bigtower trur eg!!! Men er du siker på at det går, fordi det står jo på at det skal vere til ribber som bere teke 80mm? Vil ei 120mm kabinett vifte flytte mindre luft når den har den greia på seg? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Kommer an på hvordan 80-mm viftene festes i kabinettet, og om det er plass til 120mm vifte i det hele tatt. Sansynsligvis vil det ikke passe uten en del modifisering fra din side, og da kan du likegodt modifisere kabinettet ditt til å ta ei 120mm vifte til å begynne med. Å bruke adapter på noe slikt er en tåpelig idé, men hvis du absolutt skal gjøre det må du ihvertfall sette viften til å suge fra adapteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå