Gå til innhold

Playstation 3 Slim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at det er alt for liten forskjell på ps3 slim og ps3 fat.Strømforbruket er den eneste forskjellen som virkelig kan ha betydning fremover, og harddisken selvfølgelig, men i og med at man kan bytte ut denne selv med en standard disk på feks 500gb så er dette ikke virkelig et slagene argument for min del.

Lenke til kommentar

Kunne vært kjekt med en 3-4 minutt lengre video, hvor man går mer i dybden. Får jo så vidt satt meg ned i godstolen før Eirik er forsvunnet fra skjermen igjen ^_^

Men veldig fint å få sett litt forskjell på dem, må si den matte ikke så like fin ut selv om størrelsen er en klar fordel. Skulle gjerne hatt det beste av de to. Det blir nok Slim for meg :)

Lenke til kommentar
Han sier i video'en at den er mer stillegående en orginal versjonen. Har hørt det motsatte av brukere her på forumet...

Tviler litt da jeg flere ganger tror den faktisk er skrudd av, under spilling er det da selvsagt umulig å høre ps3slim. Hvilken Tråd har du det fra?.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Synes den ser bra ut, jeg.

Skal til Japan i januar, og lurer på om ikke jeg skal kjøpe med en sånn en :)

Noen som har erfaringer med slikt ?

Tenker på strømforsyninga/transformator o.l. da Norge og Japan ikke har samme system i forhold til strøm.

Funker det med en enkel adaptor til 200,- hos Clas Ohlson ?

-x-

Lenke til kommentar
Mener å ha lest at Sony har fjernet muligheten for å installere Linux på slim-versjonen (visste ikke at dette var mulig på den andre heller), dette burde vel vært nevnt (dersom det stemmer)..

Må ellers si meg enig i at den gamle er vesentlig penere.

Det har jeg også lest. Eirik sier den har de samme mulighetene som den "gamle", noe som bare stemmer delvis pga at muligheten for linux, som sagt tidligere, er fjernet.

Lenke til kommentar
Synes den ser bra ut, jeg.

Skal til Japan i januar, og lurer på om ikke jeg skal kjøpe med en sånn en :)

Noen som har erfaringer med slikt ?

Tenker på strømforsyninga/transformator o.l. da Norge og Japan ikke har samme system i forhold til strøm.

Funker det med en enkel adaptor til 200,- hos Clas Ohlson ?

-x-

Var i Japan i Juli, synes ikke prisen er så mye bedre der at det lønner seg å kjøpe i Japan.

Edit: Det som derimot kan lønne seg å kjøpe er kontrollere, kjøpte en i sølv (original) for mellom 3-400kr. I Norge koster de vel 599,-?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Eneste grunnen jeg ser for å bytte min PS3 med en PS3 Slim må være for å få bitstream HD-lyd, bortsett fra det så bryr jeg meg ikke så stort om lavere strømforbruk, syntes også PS3 ser bedre ut enn PS3 Slim, men syntes den godt kunne vært mindre så det er også et lite pluss for Slim.

Men konklusjonen er at jeg neppe investerer i en Slim før vi skal ha en BluRay spiller i kjellerstua, som da blir en PS3 Slim.

Lenke til kommentar

I god tro om at med konsoll kan man bare slenge inn spillet og ikke tenke på frysing etc kjøpte jeg to spill i dag, dette skulle bli en ps3 slim spille kveld med Uncharted som forøvrig er et vanvittig artig spill. Men tror dere ikke at det fryser med jevne mellomrom! hehe, ikke bare lagg frys evnt at man kan komme ut av spillet, neida jeg må slå av\boote ps3 for å komme inn igjen. Ofte fryser det da på samme scene, noen ganger kommer jeg videre og for lov å spille 20 min.

Minner litt om en blodklokket pc. Etter litt googling fant jeg ut at flere har dette problemet. Der røyk den illusjon.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...