EinarEriksen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Media omtalte priskrigen som uavgjort. Men stor sprik i dataprisene gjør valget enkelt for den som surfer. Les mer Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå er det på tide at Tele2 blir konkurransedyktige på datatrafikk ! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg har vært i kontakt med tele2 ang. datapriser. Jeg foreslo at de tok ibruk modellen de har på bedriftsabbonementene sine på privatabbonement... altså datapakker. Datapakker er en modell som også onecall bruker. Hei xxxx. Mitt navn ær Andreas og jag ær produkt sjef før mobiltelefoni på Tele2, jag mottok ditt mail via vår finansdirektør. Vi på Tele2 uppskattar att få input fra våre kunder om potensielle forbedringer. Ang. Datapakker før privatmarknaden så ær dette något som vi undersøker og kommer att erbjuda våre kunder innom en snar framtid, så jag ber deg att gå in på tele2.no og titta etter senere i høst. Det stæmmer som du beskriver nedan att våre priser på MB på vissa abbo ær høgre en vissa konkurrenters, og vi arbetar hårt med att i høst kunne erbjuda mye gunstige priser på MB. Vad jag kan rekommandere i dagslæget: Utan mobil: 1. Vårt senaste abbo "Tele2 Flex" har 5 NOK/ MB og inkluderer 400 min samt 225 SMS (i toppen på telepriser.no). Går ikke att kombinere med familie 2. "Tele2 Uno" 5,5 NOK/ MB, 48 øre/min, 29 øre/SMS og 0 NOK i start. Går ikke att kombinere med familie Med mobil: 1. Tele2 Ultra 129 NOK/månad, 5 NOK/ MB, 29/79 øre/min, 69 øre/SMS, 89 øre i start Går att kombinere med familie Takk før din input xxxxx, og hør av deg om du har ytterligere spørsmål. Hilsen / Andreas Olsson Produktsjef Tele2 Norge AS Endret 8. september 2009 av JKJK Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er sikkert vel og bra, fikk samme svar i våres jeg... vent og se, det kommer snart! Det er litt over en måned igjen av min bindingstid, så har det ikke skjedd noe før det så mister de iallefall et par abonnenter. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Sjølv så heiv eg meg på OneCall no nettopp. Enkelt og oversiktlig. Syns det er kjempestas med deira modeller, og eg kjem til, i bunn og grunn, ringe tilnærma gratis i framtida. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ludo lanserte abonnementet "Terningkast 6" som ligner mye på Tele2 Sheriff. Tele2 svarte med å inkludere 140 minutter og 1 MB datanedlasting i Sheriff. Deretter inkluderte Ludo 177 kroner ringerabatt. Til slutt la Tele2 inn en ringerabatt på 175 kroner, og inkluderte et antall MMS. Det skal vel egentlig stå kroner? Lenke til kommentar
kuku25 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Men, du får tilbudene til Tele2 sherrif selv om du har tegnet abonnement før 170 kr gratis og 1 mb gratis datatrafikk kom ja? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Media omtalte priskrigen som uavgjort. Men stor sprik i dataprisene gjør valget enkelt for den som surfer. Les mer Amobil trengte visst en dag før de kommenterte det. Henger dere etter, eller? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Se her ja, endelig noen abonnementer som passer meg. Hadde one call tidligere, men har nå telenor (bindingstid), men betaler meg nok ut hvert øyeblikk. Kanskje jeg skal prøve ludo mobil... hmm Lenke til kommentar
Babality Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hos Ludo inkluderer også datatrafikk i de 177 gratis kronene, men dette er ikke inkludert hos tele2 dersom jeg har forstått det rett? Isåfall vurderer jeg å bytte over fra onecall til ludo Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mulig det blir ludomobil på både meg og samboeren nå ja, eneste fordelene vi har hos onecall nå er lavere utenlandspriser og billigere datatrafikk, men i det store og hele vil vi nok spare endel kroner med ludo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg