abene Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Windows XP er fortsatt det dominerende operativsystemet. Les mer Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fordi Xp er best! Har skippet viste for og si det sånn Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Men W7>>XP, så XP sin andel kommer nok til å synke bra (som i mye mer enn den gjorde når Vista kom) de neste par årene. (tror jeg da) Endret 8. september 2009 av Frode789 Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er uinntresangt med alt for mye jalla program som de forskjellige aktørene dytter inn i vær nylansering dette får i vert fall ikke + i margen av de som trenger stabilitet og ikke masse barnesykdommer vært 3 - 4 år Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Veit ikke hvordan det er med tillegsprogrammer i Vista. Men i xp den xp vesjonen jeg har så følger det bare med IE. Er kjempe godt og formatere også får man et helt tomt system etterpå, så man kan starte på nytt, og gjøre det sitt eget. I vista er det jo bare rot. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 vista ble skippet for min del, har gått over til w7 på begge laptoppene og så fort ultramon har en ferdig release for w7 blir det skifte på den stasjonære også. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ikke så rart egentlig mtp. at Vista og 7 ikke er nevneverdig bedre enn XP. Bortsett fra muligheten til og mute enkelt-programmer(Flash-reklame, innstallasjons-programmer) så har jeg ingen grunn til å gå over. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 xp fikk jo livet sitt forlanget for atter en gang med patcher til 2012 siden så populært, de burde vell nesten vurdert en w7lite som er mer xp style Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvorfor i all verden bytte fra XP ?? Så lenge XP utfører og kjører de program man trenger så er det tull å oppgradere. Hvorfor betale mange hundre kroner for ny Windows? Unntaket er jo de som klart trenger funksjoner som XP ikke støtter, for eksempel 64bit, større mengde minne osv. Dette berører jo de færreste brukere. Jeg må innrømme at det kan friste med ny Windows 7, men jeg trenger det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå får man jo XP i 64 bits format også, riktignok basert på server da men. Eneste man ikke får med XP er muligheten for flere enn 2 grafikkort. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Bruker fortsatt hovedsaklig XP. Men må jo over på Win7 når i5-riggen kommer i hus litt senere i høst. Med 8GB minne og med et mer avansert DX10-kort, så er det det som må til for å få utnytta maskinen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå får man jo XP i 64 bits format også, riktignok basert på server da men.Eneste man ikke får med XP er muligheten for flere enn 2 grafikkort. crossfire over 3kort funker i xp, som jeg er rimelig sikker på er flere enn 2. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Oppløftende at så få bruker 98. Trodde det fremdeles satt en haug med pensjonister rundt med det os'et. Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg bruker XP x64 og er meget godt fornøyd. OS'et virker veldig stabilt , og har bare hatt noen få programmer som ikke virker. Aner ikke om det er verdt å gå over til W7 ... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Oppløftende at så få bruker 98. Trodde det fremdeles satt en haug med pensjonister rundt med det os'et. Ingen pansjonister besøker en av disse 40,000 sidene. Slik statestikk synes jeg ikke dekker faktisk bruk. En side om Windows vil ha flere windows brukere, en side om Linux flere windows brukere og en side om Mac flere Mac brukere bla. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Microsoft skjøt seg selv i foten da de brukte for mye tid til å lage en ny OS etter XP. Og det ble ikke bedre av at Vista var dårligere enn XP. Det kan godt ta en OS til, etter Windows 7, før folk begynner å bytte. Endret 8. september 2009 av Colossus Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vista var VELDIG sugent. Prøvde et vanilla vista system tidligere i dag, herregud sier jeg. UAC poppr opp om jeg vil åpne filbehandern til Windows! Den spør hver gang et program skal startes, og den spør EN GANG TIL når admin krefter trengs. OMG Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Vista var VELDIG sugent. Prøvde et vanilla vista system tidligere i dag, herregud sier jeg. UAC poppr opp om jeg vil åpne filbehandern til Windows! Den spør hver gang et program skal startes, og den spør EN GANG TIL når admin krefter trengs. OMG UAC kan du skru av. Det at det kommer sikkerhets advarsel når du åpner exe filer, kan du også fjerne. Med SP2 så er faktisk Vista helt brukende, men klart at Win7 er enda bedre. Ikke at det er noen verdensrekord akkurat, så har jeg akkurat nå 16 dager uptime uten reboot med Win7 her! Stabilt system med andre ord Endret 8. september 2009 av Betroz Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå får man jo XP i 64 bits format også, riktignok basert på server da men.Eneste man ikke får med XP er muligheten for flere enn 2 grafikkort. Må bare nevne at mange hw-produsenter har svært late med oppdaterte drivere til xp64. Så dårlig tilgang til drivere er hovedgrunnen min til å ikke ta i bruk xp64. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kildekritikk fikk et saftig skudd for bauen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå