iver89 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Noen som var der? I så fall, hva var det politiet gjorde etter at de skrek de greiene i megafonen? Prøvde å komme meg unna fortest mulig jeg, hadde hvert fall ett eller annet over 0 i promille. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hørte det skulle være noe der ja... Jaja... stakk ett annet sted jeg ... lgad jeg gjorde det:D snx Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 å jo da, purken kom de Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 mitt forrige innlegg var en litt slapp spøk for de som ikke forstod det (purken kom de -> typen som hadde posta før meg het purken ). og det som skjedde var at det var massevis av drikking og sånn, og alle som var der var jo under 16 så det var jo ikke helt greit for purken da, og så kom de og jagde alle vekk. mer vet jeg ikke, det er jo derfor jeg spør, ikke sant. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Bra spøk, skjønte den, men så den ikke før nå. (Vært litt treig her på forumet i det siste...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå