Gjest Guest_ano_* Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har over veldig lang tid snakket med en jente jeg synes er helt utrolig. Har sendt masse meldinger i hele sommer, og snakket litt på telefon. For noen uker siden tok jeg endelig motet til meg å møte henne. Dette hadde vi da snakket om lenge. Vi var hos henne og snakket egentlig bare og hadde det virkelig koselig. Etter det sendte vi meldinger hele dagen, stort sett hver dag. En uke senere var vi sammen igjen hos henne, jeg følte vi virkelig hadde en helt utrolig tone samen, snakket om alt, og endte opp med at vi klina. Etter dette møtet sendte vi masse meldinger som før. Følte at det nå var min tur, og få invitert henne hjem til meg. Spurte henne da på søndagen om hun ikke ville ta turen en dag. Det kunne hun ikke den uken, men kunne kanskje til helgen, men hun var ikke sikker på helgen. Uken gikk, og jeg syns at meldingene begynte å bli ferre, og jeg måtte ta initiativ hver gang. Fikk også ut i uken vite at hun ikke kunne væe sammen med meg i helgen. På det tidspunktet begynte jeg å tro at hun begynte å ditche meg. Fram mot helgen snakket vi ikke sammen på mob eller msn, før hun plutselig ringte meg en dag i hegen og snakket bare sånn random. Så kom denne uken her da. Jeg trodde jeg endelig skulle få se denne jenta igjen, siden forrige var så travel for henne. Spurte om hun kunne en bestemt dag, men det kunne hun ikke. "sorry" sa hun. Nå har det vært sånn at hun bruker utrolig lang tid på å svare på mobilen, og er aldri lenge på msn, og er i grunn ganske kjedlig å snakke med i forhold til før. Hva i alle dager skal jeg gjøre, og hvordan tolker dere dette? Skal jeg fortsette med å ta initiativ, eller slutte helt med det, og liksom vente på henne. Kanskje hun føler at jeg maser. Ganske kjedlig situasjon, da jeg er utrolig betatt, men føler at hun plutselig har begynt å ditche meg helt uten grunn... Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan ikke du si det rett ut til hun slik du føler det da? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan ikke du si det rett ut til hun slik du føler det da? Nei, det skal han ikke. Det TS skal gjøre, er å ikke tenke for mye på det som har skjedd de siste dagene. Hun er kanskje i en periode hvor dagene er ganske travle, og hun ikke har tid til å se på mobilen hvert 5.minutt eller ha lange samtaler på MSN. Men det er ganske lett for et betatt hjerte å tolke alle tegn til det negative og overse de positive tegnene. Hun ringte deg i helgen.. Det betyr at hun tenkte på deg, og ville ha kontakt med deg. Hadde hun mistet interessen ville hun latt være å kontakte deg. Det kan hende at det har dabbet litt av fordi du ikke har dratt dette fremover. Det er begrenset hvor lenge en sms-flørt er spennende, og siden du er mannen i dette så forventes det at det er du som drar lasset fremover. (likestilling noen? ) Senk skuldrene, og fortsett flørten din. Men dra det fremover, så du blir mer spennende enn bare en sms som tikker inn på mobilen hennes. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ano_* Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har brent meg på den før, å si hva jeg føler i stedet for å vise det. Senk skuldrene, og fortsett flørten din. Men dra det fremover, så du blir mer spennende enn bare en sms som tikker inn på mobilen hennes. Forslag til hva jeg kan gjøre for å dra det fremover? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Neste gang dere møtes, så må du dra det fremover. Flørt med henne, lek med henne, kroppskontakt (både bevisst og "ubevisst"), øyekontakt, osv. Tør å ta sjangsen og hoppe ut av den sikkerhets-boblen din, så vil det gi resultater. Det værste som kan skje er at hun ikke er intressert, men da får du vite det og du kan bevege deg videre. Det er MYE bedre enn å sitte å bruke tid på å lure på hva som skjer. Go for it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå