qlubber Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har sett meg nødt til å oppgradere innmaten i maskinen min og har sett på følgende komponenter: Prosessor: Intel Core i7 920 2,66Ghz d0-stepping, BOXED m/vifte 4,8GT/sec Hovedkort: DFI LanParty DK X58-T3eH6, Socket-1366, ATX, 1xGbLAN, DDR3, ICH10R Minne: OCZ DDR3 6 GB Platinum LV Triple Channel, PC3-12800 3x2048MB 1600MHz (7.7.7.24) CPU-Vifte: Trenger anbefalning her. Jeg har masse plass i kabinettet, så målet er bare å få det så støyfritt som mulig, selv om prosessor blir noe overklokket (til 3,5 eller deromkring) Budsjettet mitt er på maks 6.000,- og komponentene jeg har fra før er: Skjermkort: Asus EN8800GTX 768Mb Strømforsyning: Mist ett-eller-annet 1000W Maskinen er til all-round bruk, men den må yte bra på spill. Er dette et bra oppsett/innkjøp eller vil noen anbefale meg annet? På forhånd takk for hjelpen... Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ja, jeg syns det så veldig bra ut jeg, er jo det nyeste så da er det lett å oppgradere evn senere.+at det er veldig raske komponenter. Ytelsesmessig er jo også intel bedre enn amd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå