chivasen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hei. Jeg har egentlig desperat lyst på ny telefon men kan ikke bestemme meg for hvilken. Står mellom 3 stykker Iphone 3gs, Htc hero og Nokia n97. Bruksområde vil strekke seg fra bruk i jobbsammenheng til lek. Jakter på en telefon som kan dekke hele spekteret. Vanskelig. Endret 8. september 2009 av chivasen Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Omnia HD kan være grei den å Lenke til kommentar
program Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Til lek synes jeg iPhone og Hero er overlegen i forhold til n97. Personlig liker jeg Hero mye bedre. Som profftelefon er n97 best. Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tenkte jeg skulle lage en ny tråd, men siden det allerede er en med dette temaet, så kan jeg jo slenge meg på her! 18-årsdagen min nærmer seg, og det frister veldig å ønske seg en HTC Hero. Samtidig trenger faren min ny mobil til jobb, og det er en smart-telefon med touch-skjerm som er aktuelt. Nærmere bestemt står det vel mellom iPhone 3gs og en HTC-telefon. Jeg lurer litt på hvordan HTC Hero er kontra iPhone 3gs, hva som er de største forskjellene, om noen vet det. Lurer også på om det er andre HTC-telefoner dere vil anbefale som er verdt å vurdere. Også lurer jeg på om det er medfølgende ørepropper til handsfree til disse telefonene (det gjelder da også HTC Hero og iPhone 3gs), og også om det er 3,5mm jack på Hero. Lenke til kommentar
program Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg anbefaler Hero fremfor iPhone. På en Hero kan man tilpase elt nøyaktig som man vil men masse widgets som gjør dety superraskt og enkelt å gjøre vanetingene dine. På iPhone må man åpne hvert enkelt program. Det er mange andre fordeler også. Og Hero er ikke så treg som folk sier. I tillegg ser den nye oppdateringen kjempebra ut. Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg anbefaler Hero fremfor iPhone. På en Hero kan man tilpase elt nøyaktig som man vil men masse widgets som gjør dety superraskt og enkelt å gjøre vanetingene dine. På iPhone må man åpne hvert enkelt program. Det er mange andre fordeler også. Og Hero er ikke så treg som folk sier. I tillegg ser den nye oppdateringen kjempebra ut. Ja, for meg er det ganske sikkert at det blir en Hero. Men hvordan er det med signal til samtaler, sånn selve mottakeren/senderen til telefonen? Er det noe særlig forskjell på iPhone og Hero der? Og de andre tingene jeg lurte på, medfølgende handsfree-sett og 3,5mm jack? Lenke til kommentar
program Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 iPhone vet jeg ikke noe om. Men Hero er omtrent som alle andre. Tror ikke det er noen stor forskjell. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sitter selv og veksler mellom de samme modellene, og klarer ikke helt bestemme meg. Hvordan blir Hero som spillmobil? er det noe bra tilgjengelig? Da iPhone begynner å få ett relativt bra spillmarked. Alle tre dekker dog mine sndre behov og vel så det. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har ikke angret på at jeg kjøpte hero`n:) savner ikke iphonen i det heletatt. Lenke til kommentar
program Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det finnes mange spill til Hero på market. Selv om det finnes flere til iPhone akkurat nå. Men Hero er nytt enda. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei. Jeg har egentlig desperat lyst på ny telefon men kan ikke bestemme meg for hvilken. Står mellom 3 stykker Iphone 3gs, Htc hero og Nokia n97. Bruksområde vil strekke seg fra bruk i jobbsammenheng til lek. Jakter på en telefon som kan dekke hele spekteret. Vanskelig. Vanskelig? Haha. Hadde lett tatt Iphone 3GS. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hvis du i det hele tatt vurderer å bruke telefonen som spillplattform så anbefaler jeg å sjekke ut demoen til Assassin`s Creed på iPhone; det bør gi deg en pekepinn om hva denne plattformen kan tilby. Når iPhone i tillegg har mangegangen antall titler tilgjengelig i forhold til alle resterende plattformer til sammen, da blir valget lett hvis dette teller tungt. Jeg synes for øvrig at softtastaturet til iPhone er bedre enn på Hero, men det er smak og behag regner jeg med. Bottom line? Du bør nesten gå i en butikk og fikle litt med de ulike modellene, for så å lage deg en oppfatning om hver enkelt. I tillegg kan det være lurt å vekte de ulike områdene du synes er viktige. (Hvis kamera er veldig viktig for deg så er f.eks. iPhone disket allerede... ) Lykke til med valget. Med de kandidatene du har så blir valget uansett ikke feil. -KJ Endret 11. september 2009 av jevel Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 http://nrkbeta.no/2009/09/10/android-vs-iphone/ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hold dere unna Nokia N97 i allefall. Fryktelig dårlig brukeropplevelse på den. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg anbefaler Hero fremfor iPhone. iPhone vet jeg ikke noe om. Solid grunnlag for anbefalingen altså... På en Hero kan man tilpase elt nøyaktig som man vil men masse widgets som gjør dety superraskt og enkelt å gjøre vanetingene dine. På iPhone må man åpne hvert enkelt program. Det er mange andre fordeler også. Og Hero er ikke så treg som folk sier. I tillegg ser den nye oppdateringen kjempebra ut. Om jeg ikke tar mye feil så må man åpne hvert enkelt program for å _gjøre_ noe på Hero også. Men du kan ha masse widgets på Hero som viser værmelding, kalender, påminnelser og status på diverse ting - og kjøring av masse widgets er vel en av tingene som gjør Hero treg, og dessuten spiser batteriet ditt på no time... Begge telefoner har fordeler og ulemper. iPhone er en bedre multimediatelefon og fungerer mer strømlinjet - Hero er en bedre telefon for folk som liker å fikle og tilpasse alt mulig. Har anbefalt Hero til noen og iPhone til andre jeg kjenner - begge er gode smarttelefoner, men hver telefon til sine brukere. (PS. Da ser jeg bort fra Jailbreaking og Cydia apps på iPhone, som gir fiklemuligheter så det holder også på iPhone, og som ikke er noe alvorligere inngrep enn å legge inn en custom ROM på en HTC-telefon slik jeg stadig ser anbefalt i forumet her... ) Endret 24. september 2009 av Newton Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har anbefalt Hero til noen og iPhone til andre jeg kjenner - begge er gode smarttelefoner, men hver telefon til sine brukere. Oioi! Trå varsomt her nå. Hvis du kaller iPhone en smarttelefon så går det ikke lenge før vi har WinMobile-zealots her med "iPhone er ikke en smarttelefon"-korstoget de har gående. På den mer alvorlige siden så er jeg veldig enig med deg; hvis du har et ønske om å bruke tid på å tilpasse og tweake ting så er nok Hero en bedre telefon. Den er jo som kjent en åpen plattform. For min egen del så er jeg mer opptatt av at jeg skal slippe å styre for mye. Jeg vil bruke det telefonen tilbyr meg uten å tenke alt for mye på at jeg må passe på ting. Derfor er iPhone perfekt for mitt bruk. -KJ Lenke til kommentar
program Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har anbefalt Hero til noen og iPhone til andre jeg kjenner - begge er gode smarttelefoner, men hver telefon til sine brukere. Oioi! Trå varsomt her nå. Hvis du kaller iPhone en smarttelefon så går det ikke lenge før vi har WinMobile-zealots her med "iPhone er ikke en smarttelefon"-korstoget de har gående. På den mer alvorlige siden så er jeg veldig enig med deg; hvis du har et ønske om å bruke tid på å tilpasse og tweake ting så er nok Hero en bedre telefon. Den er jo som kjent en åpen plattform. For min egen del så er jeg mer opptatt av at jeg skal slippe å styre for mye. Jeg vil bruke det telefonen tilbyr meg uten å tenke alt for mye på at jeg må passe på ting. Derfor er iPhone perfekt for mitt bruk. -KJ Bruke tid på i tilpasse...Ja man bruker litt tid i starten så arbeider man MYE raskere etterpå. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bruke tid på i tilpasse...Ja man bruker litt tid i starten så arbeider man MYE raskere etterpå. Uansett hvordan man tweaker og herjer så tar det nøyaktig like lang tid å skrive en SMS eller e-post, eller bla opp en webside, så hva slags arbeid som går MYE raskere skjønner ikke jeg...tvert imot så vil jo telefonen i seg selv jobbe tregere jo flere widgets og annet dill du har kjørende Lenke til kommentar
program Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Finne kontakter, lese e-post osv. Man tilpasser alt selv, d kan man selv legge ting der man synes det passer! I tilleggg kan man ha det i widgets, og det går raskt. Endret 25. september 2009 av program Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 kjøring av masse widgets er vel en av tingene som gjør Hero treg Hvor har du det fra, og er dette før eller etter oppdateringen? For min egen del så er jeg mer opptatt av at jeg skal slippe å styre for mye. Jeg vil bruke det telefonen tilbyr meg uten å tenke alt for mye på at jeg må passe på ting. Derfor er iPhone perfekt for mitt bruk. Ja, Apple vet best hvordan alle bruker telefonen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå