Gjest ANOOnnym Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei. Jeg går på p-pillen synfase, og på torsdag glemte jeg å ta pillen... Dagen etter tok jeg to piller som det står på bruksanvisningen og fortsatte normalt etterpå. Hadde sex på lørdagen og klarer ikke helt få ut av hodet om det kan være en liiten risiko for at jeg er gravid nå.... Noen som har peiling på dette og vet om det er lurt av meg å ta angrepille? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) kommer ann på hvilken uke du missa en i noen uker er mindre farlige enn andre. les brukerveiledningen Endret 8. september 2009 av SirAmp Lenke til kommentar
Gjest ANOOnnym Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 kommer ann på hvilken uke du missa en i noen uker er mindre farlige enn andre. les brukerveiledningen Uken etter mensen. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det kommer også an på hvor lenge du har gått på dem. Som SirAmp sier, les brukerveiledningen som fulgte med. Ang. angrepillen så er det vel for sent å ta den nå. Må ikke den tas innen 24 timer? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 innen 48 men helst innen 24 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Høres ikke helt godt ut å ta angrepille "oppå" den hormondosen du allerede har fra p-pillene. Bare min personlige mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå