Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Korleis laste ned drivera til Packard Bell?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ein data for litt sia.. Og den er ufattelig treig, tenkte eg skulle prøve og laste ned drivera, men får det ikkje til ifrå Packard bell sine sider.. Finst det andre internett sider som finner drivere til dataen?

Eller er det evt. noken som klarer og finne drivera på packard bell sine sider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du søker på modellnummeret til PCen din på Packard Bell sine sider, vil du få opp all informasjon om PCen din og hvilke drivere den trenger. Modellnummeret finner du på baksiden av kabinettet.

Har en Packard Bell selv, bra saker.

Edit: Nå gjorde jeg det lettere for deg. Gå til support og skriv inn serie-/delenummeret. Serienummer var det visst ja, ikke modellnummer.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Saken er grei den. Den kommer opp med 3 versjoner (stjerner). Din er helt til høyre, og en annen til venstre. Den helt til venstre er felles, og der kommer "Nedlastinger" opp. Den skal du bruke for å laste ned det du trenger.

Håper det hjalp. :)

Edit: Det var da rart. Alt burde komme opp der. Vet neimen ikke hvorfor det er slik..

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Kjem jo ikkje opp noke nedlastingsfiler til drivera... Dataen er så treig at det tar fleire minutt ifrå eg loggar inn til eg kjem innpå internett.. Ingen andre sider der ein kan laste ned drivera?

Er ikkje virus på dataen, og knapt program.. So er vel ingen andre grunnar enn manglande driverar til at dataen går seint?

Lenke til kommentar

Kan være prossesser i bakgrunnen som bruker mye ressurser. Du kan jo ta en titt på Oppstart-delen og se hvilket programmer som kjører i begynnelsen.

Ellers vet jeg ikke hvorfor drivere ikke er tilgjengelig til PCen din, finner verken hos PB eller Google. Tror du må ta direkte kontakt med PB og spørre dem.

Lenke til kommentar

Fikk min første Packard Bell i går selv, den ble levert med Vista og gikk tregt (ikke uventet). Jeg slettet Vista, la inn Windows 7 - koblet til Windows Update og der fant den alle driverne. Kanskje dette er et alternativ for deg også?

Windows 7 fungerer strålende, og er mye mer responsiv enn det Vista var/er.

Lenke til kommentar
Fikk min første Packard Bell i går selv, den ble levert med Vista og gikk tregt (ikke uventet). Jeg slettet Vista, la inn Windows 7 - koblet til Windows Update og der fant den alle driverne. Kanskje dette er et alternativ for deg også?

Alle driverne? Inkludert komponentdriverne (lyd, modem, osv)? De har jeg måttet laste ned fra PB sine sider, men så er din nyeste da. Mulig WU søker hos produsentens hjemmeside også.

Fikk du W7 fra student-måten eller? :p (Sorry, måtte bare)

W7 koster en del. Men her i forumet kan du få den 120 kr. Gå til Windows 7 delen og les i denne tråden.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Hvilken PB modell har du?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...