|Cipher| Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de og Lenke til kommentar
Blod Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de og strikke Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset som Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset som spredde Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset som spredde seg overalt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset som spredde seg overalt. Nissen Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Tråden begynner å bli stor. Slike tråder som det postet bare ett ord i om gangen blir i fremtiden stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg