Gå til innhold

Historien ord for ord..

SirHartge

Anbefalte innlegg

Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa:

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de og

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa:

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de og strikke

Lenke til kommentar

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var.

Lenke til kommentar

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen

Lenke til kommentar

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var

Lenke til kommentar

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset

Lenke til kommentar

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset som

Lenke til kommentar

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset som spredde

Lenke til kommentar

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset som spredde seg overalt

Lenke til kommentar

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de å strikke, feminine som de var. Grunnen var w32.klez.femi-viruset som spredde seg overalt. Nissen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...