fondus Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 19:05, skrev CFD:Er det bare meg som synes denne posten er blitt SPAM?Denne burde stenges..HARTGE!! slutt å KØDD!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Kødder ikke jeg. Har gått helt over styr denne historien. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 ...and? Er jo tross alt søppel dette da...dessuten tviler jeg på at en person gidder å stenge sin egen post Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vell jeg har tenkt på det ,men jeg ville ha gjort det.. Er jo bare tull denne historien. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Syns vi skal fortsette eg Barnemishandleren sa "Pølsa mi" må brukes flittig, likevel kjører ungene vogntog på spekeskinkene til sosohalie. sosohalie begjærer sjokoladeis til klokka fire. BBC slipper unna med kastrering, slik att dansaren eksploderer av smertefulle skrik. Paven danser til hardtrance. Soving krever konsentrasjon som julenissen kan spise opp i transe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Enig med CFD. Jeg prøvde liksom å starte en ny historie, men dere bare forsetter rett på samms vei.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Korleis dokke vil at historia skal vere då? klisje og .. realistisk?? Det er mykje morsommare når den blir absurd sånnn som no... :razz: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Da kan vi prøve og begynne på ennda en ny en :razz: hmmmm JUL! Det var en gang på Julaften Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spermet Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Tenker vi tar det fra begynnelsen en gang til jeg :smile: Det var en gang på Julaften. Nissene spiste Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ettersom Ordlek ble stengt (igjen) kan man også stenge denne tråden. Ingen kan jo holde et saklig nivå på historien, og det meste er bare obskøne ord uten mål og mening (til forskjell fra ordlek). Historien blir for abstrakt til å kunne følge med på, og de fleste meldingene går ut på å slenge piss til hverandre. Det ville være en enorm utfordring for dere å kunne lage en historie med innhold fra start til slutt. La oss si att det er en utfordring fra meg til dere. btw: CFD gå å spis en ullsokk Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Æsj, skal det være sånn innstilling hos dere gidder jeg ikke mer. Skal vi ende opp med kun stengte poster i søppel snart eller? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt fondus: Nei ble bare irritert når ordlek ble stengt av SirHartge etter att CFD skrek spam. Er klar for å gjøre ett forsøk for å gjøre denne tråden seriøs. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 plutselig satte den ene nissen mandelen i halsen Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom igjen nå da.. :razz: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg