Gå til innhold

Historien ord for ord..

SirHartge

Anbefalte innlegg

mot bussholdeplassens faste **** og Jimmy Pop slaktet kua med ei vaffel.

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som bare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant-ører

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant-ører, men

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant-ører, men Arne Brimi

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant-ører, men Arne Brimi elsker

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant-ører, men Arne Brimi elsker med

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant-ører, men Arne Brimi elsker med slalåmski

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant-ører, men Arne Brimi elsker med slalåmski på

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant-ører, men Arne Brimi elsker med slalåmski på tissen.

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant-ører, men Arne Brimi elsker med slalåmski på tissen.

#dlws

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant- ører, men Arne Brimi elsker med slalåmski på tissen.

#dlws =lame?

Lenke til kommentar

Så sa presten w00t! l337 presten sveivet veggemellom tredobble 4x-anti- aliasa snakkebobbler med hardcore nonner innebygd i klosteret. Presten Kilogram tenkte at han skulle voldta noen pensjonister med en pølseklype. Da DjSlayer (?!) fordi nissen elsket med DJslayer som ikke likte seg særlig godt under dyna til DJslayer. CFD Synes at DJslayer er ekkel. Kaka var like stygg som en CFD. Sengeriding foregår normalt oppå en elefant med CFD øverst. Caterpillar er sexy. Borre går mot CFD som tenker "Jeg må drite", borre kom hardt som phaen. Ivers lukter fugle-avføring og svette elefant- ører, men Arne Brimi elsker med slalåmski på tissen.

#dlws =lame?, spurte

[ endret av Jimmy Pop den 2002-11-11 10:25 ]

Lenke til kommentar

#dlws =lame?, spurte fondus

Lenke til kommentar

#dlws =lame?, spurte fondus mens

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...