ignoreme Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Prosjektet ditt ble som vanlig utrolig bra! Synd det der med skjermen, men lar seg vel ordne. Jeg må bare spørre hvorfor du har kjøpt en så hinsides dyr CPU? Hva skal du med heftig hardware inni der alikavel? Er vel bare en utstillings modell`? ser ikke helt for meg att du sitter å jobber foran en skjerm med rennende vann over! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 den skjermen i kassa er vel mest tenkt som en ekstraskjerm regner jeg med, det er helt klart ikke en skjerm man jobber på, og så er den jo urgammel Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Haha! Elska løsninge på skjermkortet! Hvor finner man slikt? Hva koster det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Takk for komplimenter! Prosjektet ditt ble som vanlig utrolig bra! Synd det der med skjermen, men lar seg vel ordne. Jeg må bare spørre hvorfor du har kjøpt en så hinsides dyr CPU? Hva skal du med heftig hardware inni der alikavel? Er vel bare en utstillings modell`? ser ikke helt for meg att du sitter å jobber foran en skjerm med rennende vann over! Prosessoren ble valgt fordi det var en av få i7 prosessorer som jeg hadde tilgjengelig. Litt overkill er det riktig nok, men fet maskinvare har jeg alltid likt! Haha! Elska løsninge på skjermkortet! Hvor finner man slikt? Hva koster det? Søk litt rundt på PCIe extender, men det er nok lurest å velge en som er skjermet - altså noe min ikke var. Jeg kjøpte min fra Dealextreme.com: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29063 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Bilder av det ferdige produktet er nå ute! https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14667617 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Utrolig bra resultat! knall innstats og gjennomføring, hatten av for deg! Hvordan går det med skjermen? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det der ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ble veldig stilig må jeg si! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kommer det video med live action snart også? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kommer det video med live action snart også? Jeg hadde tenkt å spørre om det samme Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ser konge ut Tips til skjermen: Har selv hatt problemer med dvi->vga adapter og gamle lcd skjermer så kan være noe og tenkt på løste dette med og koble opp en gammel crt skjerm for boot så bytte til lcd skjermen etter windows loggin Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvordan er støyen fra maskinen? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Nilsen, du har gjort en nydelig jobb! Dette er et av de tøffeste prosjektene jeg har sett her på Diskusjon.no Litt synd det med skjermen, men regner med du klarer å fikkse det Hadde vært litt morsomt med noen bilder der vi ser at skjermen virker under det rennende vannet. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Utrolig stilig mod! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Awesome! Det ser dødsstilig ut! Synd med skjermen, men det lar seg vel fikse. I alle fall, kjempegodt utført arbeid! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Råflott resultat, kunne tenkt meg å sett bilder med skjermen på da. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Super proft utført! Imponert! Du sier du har problemer med skjermen og signal, du bruker en forholdsvis lang forlenger mellom PCI-e port og skjermkortet, sikkert på at ikke denne lager problemer? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Originalt prosjekt. Ble et kabinett som er egnet som pynt også når det ikke er i bruk. Veldig bra idè! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå