Nilsen Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hyggelig å høre! En ny oppdatering er på plass. Beklager OCZ, strømforsyningen måtte slankes! Ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14459997 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå begynner det for alvor å ligne på noe Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvor har du lært alt sammen? Har også lyst til å gjøre slike prosjekter, men jeg kan bare drømme om å kunne mekke kretskort og shit! Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Liker prosjektet ditt, virkelig originalt Har du tenkt paa om du kan ha vannreservoaret rennende 'over LCD skjermen'? Det hadde sett raatt ut [infected] Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvor har du lært alt sammen?Har også lyst til å gjøre slike prosjekter, men jeg kan bare drømme om å kunne mekke kretskort og shit! Prøv, feil, feil hardere og prøv igjen. Flere av tingene jeg gjør i dette prosjektet er ting jeg aldri har gjort før. Det gjelder bare å prøve, visualiser hver eneste detalj i hodet ditt og ikke stopp fordi det ikke funker ved første forsøk :-) Liker prosjektet ditt, virkelig originalt Har du tenkt paa om du kan ha vannreservoaret rennende 'over LCD skjermen'? Det hadde sett raatt ut [infected] Det er planen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Må nesten spørre når neste update blir lagt ut ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg jobbet litt i går, men i disse dager er det kun en enorm jobb med kutting og boring i plexiplater som står foran meg. Det er nok ikke så spennende å se 17 bilder av en stikksag og litt plexi, så jeg legger heller inn en litt mer spennende update i løpet av uka :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ingenting er IKKE spennende her Nilsen! ;D Det er vinklingen som teller, ikke handlingen EDIT: Merkelig det der med stokking av ord.. Endret 6. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jasså, ja, jeg får dra frem kameraet neste gang jeg rusler ut i garagen! Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva med aa gjore skjermen touch, siden man skal kunne "ta paa vannet" maatte det jo passet ganske bra [infected] Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Flott prosjekt, men et litt OT spørsmål, ser endel får ting sponset fra div. leverandører etc. Har selv et prosjekt i tankene, noen tips til hvordan få tak i sponsorer? Sender man en mail til div leverandører, er de selv aktivt på jakt her inne eller åssen virker det? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Flott prosjekt, men et litt OT spørsmål, ser endel får ting sponset fra div. leverandører etc.Har selv et prosjekt i tankene, noen tips til hvordan få tak i sponsorer? Sender man en mail til div leverandører, er de selv aktivt på jakt her inne eller åssen virker det? Du må være aktiv og sende mailer til forskjellige folk som kan hjelpe. Nilsen har allerede to utrolig bra gjennomført og godt sette prosjekter på ryggen og har derfor lettere for å få sponsor. Anbefaler deg å starte og vise godt at du er seriøs og få en god start med god planlegging også sende ut mailer med litt bevis på at du kan være god PR! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dette er berre heilt fantastisk kult! Eit av dei stiligaste kabinetta eg har sett her til no... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Takk for gode tilbakemeldinger! En ny oppdatering er på plass, nå er kabinettets ytterrammer helt ferdig, og topplokket er forhåpentligvis tett. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14494496 Ikke lenge til jeg kan begynne å leke med vann :-) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dette ser bra ut! Gleder meg til du begynner å "leke med vannet" Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gleder meg og til og se dekoreringen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ny oppdatering på plass, nå er kabinettet tett! https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14515590 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ser utrolig kult ut nå Håper det ikke blir lenge til neste update Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ser utrolig kult ut nå Håper det ikke blir lenge til neste update Enig i det der! Gleder meg til neste oppdatering Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Helt nydelig.. Lykke til videre med det kreative pirkearbeidet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå