bIsk0p Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er litt lat og tar ikke og ser på feste måter o.l., men hvor mye arbeid vil det være å bytte skjermen? (Tar utgangspunkt i at du får tak i samme skjerm størrelse..) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Det skulle ikke ta mer enn 3-4 timer å bytte den, lodde om elektronikken etc. Jeg lagde festeløsnigene slik at dette skulle være mulig om noe slike skulle skje. Problemet er bare at panelet må ha nøyaktig samme tykkelse. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvor stor er skjermen? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Imponerende prosjekt! Tror jeg har sagt det før da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Skjermen er en 15", ca 21 mm tykk. Intel-konkurransen er i gang, både mitt og mitt, Alutech og Mr. Anki sitt bidrag kom igjennom. Ta en tur inn om konkurransesiden og stem på det bidraget dere mener fortjener en stemme - nasjonalisme setter nok alle pris på :-) http://intelcorechallenge.com/ Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvordan står det til med skjermen ? har du fått fikset den ? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det må jeg virkelig si, utrolig kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå