Rorschach Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei. Jeg har trent i 1 år nå og brukt veldig mye Kre-Alkalyn samt annet tilskudd. Det jeg lurer på er om jeg burde slutte med kreatin før jeg skal inn. Siden når jeg slutter med kreatin, merker jeg at jeg blir i dårligere form og ikke klarer like mye som før... Men samtidig så går det jo fortere å bygge opp muskler ved bruk av kreatin. Hva er lurest? Bruke kreatin frem til jeg skal inn, eller slutte nå og vende meg til kroppen min uten kreatinet? Siden jeg har vell ikke lov til å ta med meg kreatin og bruke det imens jeg er inne? Skal inn 28 September. Takk. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kroppendin bør ha en pause fra keatin uansett. 1 måned på og like lang periode uten. Jeg går selv på kreatin nå men skal ta pausen min når jeg skal inn om et par uker nå. Så får vi se hvordan det går der oppe mtp slike ting. Lenke til kommentar
Rorschach Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Man trenger ikke av og på med PH Correct Kre-Alkalyn. Kroppen stopper ikke egenproduksjon av den, og man kan dermed bare kjøre på hvor mye man vil uten at det skader kroppen. Men jeg tror jeg stopper 1 uke før jeg skal inn, så vender jeg meg til det. Takk for svar. Endret 8. september 2009 av Rorschach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå