PapaDon Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 vil en telefon som Nokia 5310 med S40 kunne bruke spotify eller er det bare telefoner med s60? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Blir nok bare S60 med det første. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Noen som vet noe mer? Vente tiden er så laaaang. Jeg vil ha dette NÅ! Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det tar som regel lang tid! Jeg gav opp, og har bestilt meg en Hero istedet. Nå legges N95en i skuffen, og jeg kan endelig bruke mitt premium-account på telefonen også Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Finnes det noen måte og få Spotify på nokia telefoner før dette programmet er ferdig? Og det det fantes mulighet for å få det på Android før det Spotify var ferdig med sitt program. Hadde vært kjekt å ha noe mens man ventet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 N900 kjører vel en eller annen form for Linux, så der burde jo Spotify via Wine være en relativt smal sak. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 N900 kjører vel en eller annen form for Linux, så der burde jo Spotify via Wine være en relativt smal sak. Wine kan ikke kjøre windows-programmer på en ARM-prosessor. I videoen er det brukt en klient basert på despotify. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Men det finnes ikke noe lignende despotify eller noe for S60? Andres, Official Rep, replied 6 days ago We're working hard on it and hopefully it won't be too much longer. As soon as it's ready we'll be sure to let everyone know. Litt usikker på hvordan e skal tolke "too much logner". Dem burde vært flinkere med info. Endret 29. oktober 2009 av EldarH Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Kanskje får vi se Spotify neste uke? Andres, (Official Rep), commented 4 days ago It's close to being done (days/weeks not months) and as soon as we have more info we'll let everyone know right away. Andres, (Official Rep), commented 5 days ago It should be ready in the coming weeks. It's not a matter of slow programmers, rather a matter of getting the user experience to be just right. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 http://www.spotify.com/en/mobile/symbian/ Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har kjøpt premium og heller på å gjere mine favoritt spelelister klar offline. Flott start på veka. Thanks Spotify! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Brukt på vei til jobb på min Nokia 5800 i dag tidlig. Jeg syncet spillelistene mine i går kveld over wlan, ganske store lister (mellom 200 og 500 sanger), så det tok en god stund, syns vel egentlig det gikk vel sakte til å være over wlan, men greit nok. Uansett fungerer spotify på s60 strålende og kan anbefales til alle og en hver. Programmet er rask og responsivt, knappene og layout er intuitivt og enkelt. Har forøvrig ikke forsøkt sync over 3G enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg