abene Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ny prøveversjon av Opera med innebygd webserver er nå klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Dette må prøves ut Noen som har prøvd det ut? Fornøyd? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tenker at jeg skal prøve dette nå i nermeste fremtid! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan man streame via Unite? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan man streame via Unite? Både musikk og video skal kunne streames via Unite ja. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg har såvidt lekt litt med alfaversjonen og må si at jeg imponert over hvor enkelt det er. Å dele ut hvasomhelst går nå med kun få tastetrykk, ikke noe oppsett av webserver, brannmur, router osv. Dessuten trenger ikke klient-PCen noe software utover nettleser. Edit: Du har fildeling, webserver, fotoalbum, chatrom, kjøleskap (grafittivegg) og mediaserver. Du har en enkel form for adgangskontroll (kun deg, kun de med passord eller fri tilgang). Endret 8. september 2009 av Kahuna Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan man streame via Unite? Både musikk og video skal kunne streames via Unite ja. Da tenker jeg ikke på via nettleser, men via f,eks VLC, Songbird eller Mediamonkey? Hva med film? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skeptisk. Webserver er en av hovedingrediensene for å ende opp med sveitserost av softwaren. Hvorfor skulle Opera klare det som ikke Apache eller Microsoft klarer? Ok bare Apache da? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Unite sin akilles er at den er ment å være enkel og kraftig, blir som python vs C++ når det sammenlignes mot Apache. Det er fortsatt mye du trenger en server til også. Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Prøvde Unite for noen uker siden for å dele ut bilder tatt på en ferie. Må si jeg ble positivt overrasket! Det fungerte veldig greit og de jeg delte ut bildene til hadde ingen problemer med å forstå hva de skulle gjøre. Brukergrensesnittet kunne kanskje vært litt penere da. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Dette var rett og slett genialt. Regner med at det blir enda bedre etterhvert. Men finner ikke ut hvordan jeg fjerner filer som jeg har lagt til. Er det jeg som er blind, eller er ikke en slik funksjon lagt til enda? Edit: Får beskjed om at jeg trenger en plugin til WMP 11 når jeg prøver å streame en film (avi). Står ikke noe om hvilken plugin jeg trenger. Noen som har peil på dette? Endret 9. september 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå