Egil87 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Sonys nye konsollmodell flyr av butikkhyllene. Les mer Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hmmm...det er vel tvilsomt at vi ser 2.500,- for PS3 i år. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hmmm...det er vel tvilsomt at vi ser 2.500,- for PS3 i år. Jeg betalte 2700 for min "slim". Synes det er en god pris jeg. :!: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå skal det tas med at salget ukene før Slim og ny-prisen kom var lavere enn gjennomsnittlig pga folk avventet .. Men for al del! Gode nyheter! Håper dette gir Sony mer spillerom Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nice tall det Men prisen BØR jo gå ned her i Norge når den koster 299$ i USA, og vi hadde allerede PS3 nesten på dette prisnivået.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Når jeg leste Slim var det første jeg tenkte på noe slimete og ekkelt, som en snegle. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Når jeg leste Slim var det første jeg tenkte på noe slimete og ekkelt, som en snegle. Da legger du for mye trykk på I'en.. Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nice tall det Men prisen BØR jo gå ned her i Norge når den koster 299$ i USA, og vi hadde allerede PS3 nesten på dette prisnivået.. pris betyr ingenting i dette landet. ps3 salget har mangedoblet seg her nå likevel. så de har ingen grunn til å sette ned prisene. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Mangedobblet seg i denne lanseringsperioden ja.. Men det vil nok dabbe ut ganske fort.. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 ok sykt idiotisk spm men det får bare være. Er Slim bakoverkompatibel eller tviholder Sony fortsatt på avgjørelsen sin om å ikke gjøre PS3 bakoverkomp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den er ikke bakoverkompatibel til PS2, men til PSX/PS1. Men i følge ryktene vil det komme bakoverkompabilitet i en eventuelt oppdatering. Men foreløpig ser det ikke ut til at vi kan forvente det med det første. Grunnen til at de kuttet bakoverkompabiliteten til PS2, var for å kutte produseringskostnadene for å få ned prisen. Kompabiliteten til PS1 gjøres ved softwareemulasjon, mens til ps2 var det en egen komponent av noe slagen som tok seg av det.. Nå skal jeg ikke gå så alt for mye inn på ting som jeg ikke har greier på. Men ingen tvil om at prisen på Slim-versjonen er avgjørende for det stigende salget, men også god taktikk av Sony å sette inn 120gb. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Når er det 80 gigabyten phat fases ut eller ikke blir produsert mer? Jeg lurer bare på om utviklingen av slim er billigere noe som gjør at sony tjener på hver solgte konsoll nå en med phat? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Utfasingen er igang.. Det er poenget med Slim og priskuttet.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Utfasingen er igang.. Det er poenget med Slim og priskuttet.. Utfasing av hva? Slim utfaser ikke ps3 phat, da har den måttet hatt helt ny hardware og ikke vært kompatibel med phat. Tror nok phat kommer til å leve mange år fremover Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Get your facts straight.. Sony har kunngjort at "phat" er ute av produsjon og at den etter hvert ikke vil være å finne i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Nå skal det tas med at salget ukene før Slim og ny-prisen kom var lavere enn gjennomsnittlig pga folk avventet .. Men for al del! Gode nyheter! Håper dette gir Sony mer spillerom Det har neppe vært horder som har sittet å ventet. PS3 Slim har i seg selv utløst ny interesse, samt at mange har ventet på nettopp et Slim design før de ønsket å kjøpe PS3. Mangedobblet seg i denne lanseringsperioden ja.. Men det vil nok dabbe ut ganske fort..Si ikke det. Nå har vi ekstrem etterspørsel ved lansering samt at vi får et nytt høydepunkt frem mot jul. Meget god timing av Sony dette her Get your facts straight.. Sony har kunngjort at "phat" er ute av produsjon og at den etter hvert ikke vil være å finne i butikkhyllene.Get your sources layed out. Dvs. gi oss en link for bastante påstander, selv om jeg ikke betviler dem. Link? Endret 9. september 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gah! Leste det første dagen de kunngjorde PS3 Slim.. Men, fikk googla frem en kilde for de tvilende: http://kotaku.com/5340286/sony-market+boos...-out-old-models Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Ingen som tviler, men det er god skikk å gi en kilde til bastante påstander. Ellers håper jeg MS snart gjør noe med det håpløst gamle designet på 360 og får til en krymping av boksen og modernisering. Endret 9. september 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 kk, jeg gadd i utgangspunktet ikke det når jeg ikke huska hvor jeg hadde lest det, men var 99% sikker på det Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Toppers det iBrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg