leifchristensen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) hei byttet min raptor 36gb systemdisk med en supertalent 60gb ssd benyttet også anledningen til å bytte fra vista32 til 64 bit alt går fort og greit,MEN nå finner jeg ikke mine fire extra hd under min datamaskin MEN de synes under systemegenskaper,harware og disker har prøvd å sjekke driver,men får beskjed om at jeg har siste tilgjengelige driver og enhet fungerer som den skal hva må til for å gjen-etablere kontakt? har hatt dette problemet før,men husker ikke hvordan det løses mvh Leif Endret 8. september 2009 av leifchristensen Lenke til kommentar
Psychomantium Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 heibyttet min raptor 36gb systemdisk med en supertalent 60gb ssd benyttet også anledningen til å bytte fra vista32 til 64 bit alt går fort og greit,MEN nå finner jeg ikke mine fire extra hd under min datamaskin MEN de synes under systemegenskaper,harware og disker har prøvd å sjekke driver,men får beskjed om at jeg har siste tilgjengelige driver og enhet fungerer som den skal hva må til for å gjen-etablere kontakt? har hatt dette problemet før,men husker ikke hvordan det løses mvh Leif Hm, Start, kontrollpanel, administrative verktøy, systembehandling, evt bare høyreklikk på "Datamaskin" og velg "Behandle" om jeg ikke husker helt feil, se så under Lagringsplass og Diskbehandling, finner du diskene der så skal det være mulig å "mounte" de. Altså, gi de en "drive-letter" bokstav. Lenke til kommentar
leifchristensen Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 takk prøver i kveld når jeg kommer hjem mvh Leif Lenke til kommentar
leifchristensen Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 takk det funket utmerket bare klikket på importer og den fant alle fire og trakk dem inn uten problemer mvh Leif Lenke til kommentar
Psychomantium Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 takk det funket utmerketbare klikket på importer og den fant alle fire og trakk dem inn uten problemer mvh Leif Ingen årsak. Godt du fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå