kire Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvordan kopierer jeg en mappe, og alle undermapper i DOS? Gi meg hele kommandoen for å kopiere r:i386 til c:i386 :) Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 copy r:i386 c:i386 vis du skriver copy /? får du opp en liste over ekstra komandoer. det er mulig du må skrive noe for å ta med sjulte filer. det er lenge siden jeg tok i gode gamle dos sist........ minnene fra 386 tida strømmer på.... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 dos er konge:) det var lissom det som rula lissom.. windows.. blæææ! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 dos er konge:) det var lissom det som rula lissom.. windows.. blæææ! hehe husker når vi drev å mekka .bat filer for altmulig-og-gudenevet ... ble litt nostalgisk nå... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hehehe, hadde alltid bat filer for alle de gamle spilla mine. Har faktisk fortsatt den gamle traveren 486 50 mhz med alle de gamle spilla... doom2 quest spillene, orion1 pinball dreams 1, 2 fantasies.. ja, you name it. jeg tror faktisk at om noen hadde produsert og solgt slike maskiner med en liten spillpakke kunne de tjent en formue Lenke til kommentar
orjanskaar Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 copy r:i386 c:i386 vis du skriver copy /? får du opp en liste over ekstra komandoer. det er mulig du må skrive noe for å ta med sjulte filer. det er lenge siden jeg tok i gode gamle dos sist........ minnene fra 386 tida strømmer på.... Copy tar ikke undermapper....xcopy derimot....ruler gata? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå