Maverick2000 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er i USA nå og har tenkt å kjøpe Samsung Innov8 her. Menyene kan gjerne være på engelsk, men en norsk ordbok vil jeg gjerne ha. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Maverick2000 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
program Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kan du ikke spørre der? Lenke til kommentar
Maverick2000 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 De visste ikke i butikken.. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Husk at du må ha en adapter også, de bruker 110v i USA. Du kan jo kjøpe en ny lader her hjemme også, men da spørs det hvor mye du tjener på dette kjøpet;) Endret 10. september 2009 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Maverick2000 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Mange ladere tar "alt" av spenning, og da trengs det bare en overgangsplugg (som jeg har). Dessuten kan Samsung-telefonene lades via USB. Er ikke så bekymret for den biten.. Lenke til kommentar
EightySeven Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har selv sett litt på å få inn mobiler fra USA, og det viser seg at det sjeldent lar seg gjøre å få norsk ordbok lagt inn i ettertid. Forstår egentlig ikke hvorfor dette skal være så vanskelig, men det har virket ganske umulig i de tilfellene jeg har sett ihvertfall. Siden innov8 også finnes i Norge, så kan det jo hende det er mulig å få ordnet, men spørs om det blir verdt det du sparer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå