ole_marius Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har nå opprettet en blogg, men det er en ting jeg sliter med. Jeg ønsker å få til...(se link) på Ukens lille ord ønsker jeg å lage et innlegg hver uke, men jeg for ikke til å legge spesifikke innlegg her. alt av innlegg går automatisk til "les hva jeg har skrevet". hjelp anyone?? Lenke til kommentar
Kanoner Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Har nå opprettet en blogg, men det er en ting jeg sliter med. Jeg ønsker å få til...(se link) på Ukens lille ord ønsker jeg å lage et innlegg hver uke, men jeg for ikke til å legge spesifikke innlegg her. alt av innlegg går automatisk til "les hva jeg har skrevet". hjelp anyone?? Hæ? Det han har gjort her er å lage en side, så har han bare lagt til kommentarer for hver uke. Eller det er det som er planen kan det se ut som. Edit: begynner å bli sent ja, jeg trodde du linket til en annen sin blogg for å vise et eksempel. Beklager hurtig svar he he. Du ønsker en statisk side, men du vil legge innlegg på denne siden, og ikke kommentarer? Endret 7. september 2009 av Kanoner Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) det jeg har gjort der, er å skrive en kommentar, er litt forskjellig fra et innlegg... edit: ja jeg vil ha hovedinnleggene min på "les hva jeg...." mens uken lille ord skal være separert fra resten. er dette mulig? Endret 7. september 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 ja jeg vil ha hovedinnleggene min på "les hva jeg...." mens uken lille ord skal være separert fra resten. er dette mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå