ZoDz Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Enkel tittel. Så slipper folk å kommentere den. Bilde er kuttet i 16:9 fordi jeg liker det formatet og synes det passer. Bilde er kun 800px høyt så selvom bredden muligens er for bred for forumstørrelsen så synes jeg det bør gå. Kommentarer og krittik ønskes på alt fra lys til komp etc. v2 er med fikset nese. Endret 7. september 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Mye bra i bildet, men nesen ble VELDIG oppmerksomhetsyk, og veldig skarp hvit =) Lite du kan fikse på i ettertid, men kunne vært MYE bedre om ikke nesen hadde fått så mye lys. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Så den, gjorde den mørkere nå. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 likte andre versjonen, flott positur som er brukt her. Effekt med skygger og bakgrunn gir bildet spenning. Ser ut som du bli flinkere og flinkere fortsett å vær kreativ.. btw.. hvorfor kommenters slike bilder så lite her på akam. Folk må da begynne å bli lei av å kommentere stil bilder av fluer og sopp som krever lite teknikk. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Utrolig tøft bilde. Likte spesielt bakgrunnen. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Fin location. Tøft. Spennende lys. Pen modell og bra pose. Kult å se at folk bare blir flinkere og flinkere Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Veldig stilig bilde! Likte lyset veldig godt og bakgrunnen. Den flotte posituren minner meg om noe som jeg ikke helt klarer å huske. arghhh Men ja et bra bilde. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Veldig stilig bilde! Likte lyset veldig godt og bakgrunnen. Den flotte posituren minner meg om noe som jeg ikke helt klarer å huske. arghhh Men ja et bra bilde. Hun dama i The Matrix iført latex kanskje Likte bakgrunnen. Lyset inn fra sidene hadde kanskje fungert bedre med en mannlig modell. Valg av sort-hvitt var riktig i mine øyne. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Veldig stilig bilde! Likte lyset veldig godt og bakgrunnen. Den flotte posituren minner meg om noe som jeg ikke helt klarer å huske. arghhh Men ja et bra bilde. Hun dama i The Matrix iført latex kanskje Likte bakgrunnen. Lyset inn fra sidene hadde kanskje fungert bedre med en mannlig modell. Valg av sort-hvitt var riktig i mine øyne. Haha. Matrix bærta faktisk. Hvorfor ville det fungert bedre på en mannlig modell? Det er ikke en regel så fort man skyter en kvinnelig modell så må man ha en veldig myk lysetting. Takker for kommentarer. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Syns modellen funket bra! Bra bilde, noe som ikke er så normalt. Ser av en eller anna grunn ut som et bilde mot kvinnemisshandling. (no offense altså ) Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Likte dette bilde, men muligens svak blits rett forfra hadde myket opp skyggene litt? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Teknisk veldig bra, men jeg likte ikke posituren. Hvorfor har hun armene ut til siden slik egentlig? I mine øyne virker de litt malplasserte, ser ut som hun skal begynne å flakse, satt litt på spissen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg fikk ståtiss og begynte å tenke på: "La den retta komma inn", en ganske så finurlig og kozlig film. Likte bildet, faktisk, og i ditt tilfelle blir det jo sjelden vare. (Ja, jeg likte det, til tross for din kroniske mangel på CLEAVAGE.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå